خبرگزاری کار ایران

تامین سوخت خانوارهای شهری و روستایی فاقد گاز طبیعی جنوب استان آذربایجان غربی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب خبر داد : با توجه به برودت هوا و بارش های مداوم برف در سطح منطقه، توزیع نفت سفید به خانوارهای شهری و روستایی فاقد گاز طبیعی جنوب استان آذربایجان غربی، با تمام توان ادامه دارد.

به گزارش ایلنا، محمد صادقی با بیان این خبر، اذعان داشت : از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه، بیش از ۱۸۵ میلیون لیتر فرآورده نفت سفید دربین خانوارهای شهری و روستایی فاقد گاز طبیعی هشت ناحیه تحت پوشش این منطقه درسطح جنوب استان آذربایجان غربی توزیع شده است.

صادقی با اشاره به تلاش شبانه روزی وهمه جانبه کارکنان ستادی و عملیاتی منطقه وآمادگی کارکنان در زمینه سوخت رسانی، ابراز داشت : با توجه به برنامه ریزی های انجام شده و برگزاری جلسات مختلف با سازمان های ذیربط و واحدهای ستادی، عملیاتی، پیش بینی وتدابیر لازم دراین خصوص انجام و اطلاع رسانی لازم درهشت شهرستان تحت پوشش منطقه به منظور دریافت، ذخیره سهمیه خانوارها انجام شده است.

وی خاطر نشان ساخت : همچنین تمهیدات وتدابیر لازم نیز برای توزیع به موقع نفت سفید در زمان قطعی احتمالی شبکه گاز خانگی شهری و روستایی پیش بینی شده است و مراکز تامین و مجاری توزیع از هم اکنون آماده خدمت رسانی در شرایط سخت و سرمای طولانی هستند.

صادقی همچنین از توزیع بیش از ۳۳تن گاز مایع از ابتدای سال تاکنون در سطح جنوب استان خبر داد وگفت : این مقدار توزیع دربازه زمانی ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه از طریق چهارشرکت اصلی موزع و ۱۶ باب تاسیسات سیلندرپرکنی در سطح منطقه انجام شده است .

لازم به ذکر است منطقه میاندوآب با هشت ناحیه، ۸۸ باب جایگاه عرضه فرآورده های نفتی  و ۲۵۳ باب فروشندگی شهری و روستایی مسئولیت تامین و توزیع سالانه حدود یک میلیارد لیتر فرآورده های اصلی (بنزین،نفت سفید،نفتگاز،نفت کوره ) را برعهده دارد.

 

کد خبر : ۴۴۹۳۶۲