خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتر پاسخگویی به شکایات وزارت صنعت:

بازرسی‌ها بایدهوشمندانه باشد

مشاور وزیرو مدیر کل دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت صنعت، معدن وتجارت گفت: این وزارتخانه در حوزه بازرسی برای رسیدن به اهداف خود، بازرسی های هوشمندانه را با استفاده از روش های نوین، علمی، دقیق، تاثیر گذار و کاربردی با بیان نقاط مثبت و ضعف امور، مد نظر دارد.

به گزارش ایلنا، «ضرغام صادقی» با بیان این مطلب ، افزود: فعالیت حوزه ارزیابی عملکرد این وزارتخانه در بُعد عملیاتی بر سه اصل ساختار قوی، عملکرد تاثیرگذار و راستی آزمایی در انجام فعالیت ها و ماموریت های کاری، استوار است.

وی با بیان اینکه بر این باوریم که بهبود زیرساخت ها، آموزش مستمر، کاربردی و اثر گذار و همچنین برطرف کردن خلاهای مدیریتی، استفاده از تفکر خلاقانه و بهره گیری از تجربه های ارزشمند، ما را به اهداف نزدیک خواهد کرد افزود: چگونگی رسیدگی به شکایت های خودرویی از سوی این وزارتخانه به روسای سازمان های صنعت، معدن و تجارت در استان ها تفویض شد و این وزارتخانه نظارت مستمر خواهد داشت.

مشاور وزیر و مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: برنامه‌های بهبود کیفیت، خدمات پس از فروش، تکریم ارباب رجوع و ارائه سرویس به مشتریان از جمله مولفه های مهمی است که میزان شکایت ها و گلایه ها را به حداقل می رساند.

کد خبر : ۴۴۴۳۸۹