خبرگزاری کار ایران

مدیر منطقه گیلان خبر داد؛

نوسازی ۸۳ درصد ناوگان حمل و نقل فرآورده های نفتی در استان

(دوشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۵) ۰۹:۰۹ مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان از نوسازی بیش از ۸۳ درصد ناوگان حمل و نقل فرآورده های نفتی در سال های اخیر خبر داد.

به گزارش ایلنا، علی اصغر عباسی با حضور در نشستی به منظور انجام تمهیدات لازم براس سوخترسانی زمستانی در مراکز صعب العبور و سخت گذر، گفت: با ارائه گزارش های به موقع شرکت های حمل و نقل، کنترل و نظارت مستمر بر فرآیند سوخترسانی و رفع نواقص فنی و ایمنی نفتکش ها، هیچ مشکلی در این مهم نخواهیم داشت.

وی افزود: ۱۲۰ نفتکش در چرخه حمل و نقل سوخت منطقه فعال بوده که با تمهیدات مسئولین مرتبط در دو سال اخیر حدود ۸۳ درصد نوسازی شده و عملیات سوخترسانی در سطح استان گیلان و استانهای مجاور را بر عهده دارند .

عباسی در این نشست نیز بر کنترل دقیق تحویل سوخت در بخشهای مختلف زمینی ، هوایی و دریایی تاکید کرد و همچنین ضرورت تامین سوخت دوم صنایع از جمله نیروگاههای تولید برق رشت و پره سر در صورت قطعی گاز را یادآور شد .

گفتنی است، این نشست که با حضور روسای واحدهای ستادی و عملیاتی ، تامین و توزیع و نواحی نه گانه منطقه گیلان برگزار شد، نقاط قوت و ضعف و عملکرد تامین و توزیع فرآورده های نفتی نیز بررسی شد.

 

کد خبر : ۴۴۴۰۸۰