خبرگزاری کار ایران

استقبال گسترده خودرویی‌ها از نمایشگاه خودرو تهران

لیست شرکت‌های خودرویی حاضر در نمایشگاه تهران منتشر شد

تعطیلی بیش از یک دهه‌ای نمایشگاه خودرو تهران و افزایش رقابت در بازار خودرو ایران باعث شده انگیزه فعالان حوزه خودرو برای حضور در نمایشگاه خودرو تهران در شهر آفتاب افزایش یابد و شاهد این ادعا، حضور گسترده آن‌ها در این نمایشگاه است به‌گونه‌ای که هم‌اکنون حضور نزدیک به 20 شرکت در حوزه خودرو در نمایشگاه خودرو تهران نمایی شده است.

به گزارش ایلنا، به دنبال اعلام خبر برگزاری نمایشگاه خودرو تهران در شهر آفتاب در بهمن‌ماه امسال، شرکت‌های خودروساز و واردکنندگان، استقبال گرمی از این نمایشگاه به عمل آوردند به‌گونه‌ای که در فاصله بیش از یک ماه تا آغاز نمایشگاه، حضور 18 شرکت در بخش خودرویی این نمایشگاه قطعی شده است.

در حال حاضر حضور شرکت‌های زیر در نمایشگاه خودرو تهران قطعی شده است؛

نگین خودرو (رنو)، اطلس خودرو (کیا)، آسان موتور (هیوندای)، آرین موتور تابان (DS)، آرین موتور پویا (میتسوبیشی)، ایرتویا (تویوتا)، پرشیا خودرو (ب ام و)، ام جی پارس (MG)، مدیران خودرو (چری)، کرمان موتور (لیفان و جک)، مجتمع صنعتی ماموت (اسکانیا)، خودروسازی کارمانیا (BYD)، سایک موتور (MG)، آذهایتکس (ماز) و سروش دیزل مبنا (کامیونت و مینی‌بوس‌های هیوندای).

همچنین بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته شرکت توان خودرو جی و شرکت صنعتی برلیانس ارس قصد دارند با رونمایی از برندهای جدید در نمایشگاه حاضر شوند. علاوه بر این، بخش عمده‌ای از شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه قرار است محصولات جدید خود را در نمایشگاه معرفی کنند که این مسئله بر جذابیت‌های نمایشگاه خودرو تهران خواهد افزود.

علاوه بر شرکت‌های یاد شده، مذاکرات برای حضور چند شرکت در این نمایشگاه ادامه دارد و طی روزهای آینده با نهایی شدن حضور این شرکت‌ها در نمایشگاه، اطلاع‌رسانی‌های لازم در این زمینه انجام خواهد شد.

نمایشگاه خودرو تهران در روزهای 26 تا 30 بهمن با حضور شرکت‌های داخلی و بین‌المللی در سایت نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار خواهد شد.

 

کد خبر : ۴۴۳۸۳۳