خبرگزاری کار ایران

نخستین همایش بین‌المللی کارآفرینی، کسب و کار حرفه‌ای و فروش در ایران برگزار می‌شود

اولین همایش بین المللی کارآفرینی کسب و کار و فروش در ایران 2 اسفند ماه در برج میلاد تهران برگزارمی شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ گریگوری آوتوف رئیس دانشکده کسب و کار سینرجی روسیه صبح امروز در یک نشست خبری در خصوص برگزاری اولین همایش بین المللی کسب و کار حرفه‌ای و فروش در ایران، اظهار داشت: ما هر ماهه 2500 نفر از افراد را به منظور گسترش کارآفرینی و توسعه اقتصاد روسیه آموزش می‌دهیم.

وی افزود: در ماه نوامبر بزرگ‌ترین همایش کسب و کار با حضور 6200 نفر در روسیه برگزار شد که در کتاب رکودهای گینس نیز به ثبت رسید.

آوتوف تصریح کرد: این همایش امسال در 5 کشور مختلف مالزی، تایلند، ایالات متحده آمریکا و ایران و انگلستان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه ایران مهم‌ترین کشور به لحاظ کسب و کار در خاورمیانه است خاطر نشان کرد: به اعتقاد ما باید همه کارآفرینان خاورمیانه در تهران جمع شوند.

رئیس دانشکده کسب و کار سینرجی روسیه افزود: در همایش ایران سخنرانانی از کشورهای استرالیا، ایران ، ایرلند و روسیه سخنرانی خواهند داشت .

وی گفت: این روش جدید آموزشی برای کسب و کار در روسیه است که در ایران نیز اجرایی خواهد شد.

آوتوف مشکل کسب و کار در ایران را همانند روسیه عنوان کرد و گفت: مدل کسب و کار در ایران شبیه روسیه است تنها با یک وقفه چند ساله، اما مسئله این است که ایران امروز در وضعیت 20 سال پیش روسیه قرار دارد و مشکل اصلی در ایران تنها نبود فرهنگ کارآفرینی است.

وی ادامه داد: در روسیه فارغ التحصیلان رشته های کسب و کار بسیار علاقمندند تا در بخش گمرک این کشور قبول شوند و کمتر از 3 درصد جمعیت روسیه به کسب و کارهای خرد علاقمندند اما ما مطمئنیم که اگر حدود هزار نفر را آموزش دهیم، تولید ناخالص داخلی افزایش خواهد یافت.

همچنین در این نشست یحیی علوی دبیر اجرای همایش بین المللی کارآفرینی کسب و کار حرفه ای و فروش گفت: تاکنون همایش‌های گوناگونی در حوزه بازاریابی و فروش در تهران برگزار شده اما سخن همه این اساتید که در همایش‌های گذشته شرکت داشتند بارها تکرار شده‌اند و حرف جدیدی برای گفتن ندارند و بعضا از کتاب‌های 20 سال پیش خود برای تدریس استفاده می کنند.

وی ادامه داد: در این راستا تصمیم بر آن شد تا افرادی را برای همایش بین المللی کارآفرینی دعوت کنیم که افراد صاحب نام و مهمی باشند و حرف جدیدی برای ایران داشته باشند.

علوی تصریح کرد: جفری گیتومر بهترین سخنران و مدرس دنیا در حوزه فروش از کشور آمریکا، آلن پنر متخصص مشهور زبان بدن و نویسنده استرالیایی ، گلب آرفانگلسکی متخصص مدیریت زمان و نویسنده کتاب پرفروش راندمان زمان، رادیسلاو گانداپاس مشهورترین سخنران روسیه در مدیریت رهبری، گرت جانسون مشاور بین المللی در حوزه بازاریابی از کشور تایلند و جان تیچل متخصص خدمات مشتری و کارشناس ارشد فروش و تجارت از جمله افرادی هستند که در این همایش سخنرانی خواهند داشت.

وی گفت: در این همایش 100 تن از کارآفرینان برجسته از کشور روسیه شرکت خواهند کرد و فروش بلیط برای دانشجویان دانشگاه آزاد دارای تخفیف است.

علوی تصریح کرد: ثبت نام و برگزاری این همایش به صورت آنلاین خواهد بود.

کد خبر : ۴۴۱۸۰۷