خبرگزاری کار ایران

سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس:

تکمیل طرح‌های مهم وزارت راه نیازمند استمرار و ثبات مدیریتی است

asdasd
کد خبر : ۴۳۶۳۶۸

سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی، پایان سال را زمان بودجه بندی و برنامه‌ریزی برای سال آینده خواند و گفت: تکمیل طرح‌های مهم وزارت راه نیازمند استمرار و ثبات مدیریتی است و استیضاح دکتر آخوندی روند اجرای طرح‌های توسعه‌ای را با وقفه مواجه می‌سازد.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد خدابخشی نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی، با اعلام مخالفت خود با استیضاح وزیرراه و شهرسازی، گفت: درحال حاضر زمان مناسبی برای استیضاح وزیر راه و شهرسازی نیست.

وی با بیان اینکه در پایان دولت به سر می‌بریم و بهتراست مدت باقی مانده با مدیریت وزیر فعلی به پایان برسد، گفت: تکمیل طرح‌های مهم وزارت راه نیازمند استمرار و ثبات مدیریتی است و استیضاح دکتر آخوندی روند اجرای طرح‌های توسعه‌ای را با وقفه مواجه می‌سازد.

وی با بیان اینکه مطالبه اصلی مجلس دقت نظر در خصوص عملکرد زیر مجموعه هر مدیری است، گفت: مطالبه ما این است که مدیران متوجه نقایص کار باشند و دقت نظر آنها مانع اصلی بروز چنین خطاهایی شود.

سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس، به عملکرد وزارت راه و شهرسازی طی این مدت اشاره کرد و گفت: وزارت راه و شهرسازی عملکرد مثبتی در تخصیص اعتبارات و پرداخت طلب پیمانکاران داشت و خوشبختانه تبصره ۳۶ اصلاحیه بودجه ۹۵ کمک شایانی به وزارت‌خانه برای حل مشکل کمبود منابع داشت.

به گفته خدابخشی پایان سال زمان بودجه‌بندی و برنامه ریزی برای سال آینده است و مناسب‌تر آن است که با تمرکز بر امور اصلی، کارها سرعت بگیرد.

وی ادامه داد: درحال حاضر بیش از نیمی از مطالبات مردم از نمایندگانشان به طرح هایی مربوط می‌شود که متولی اصلی آن وزارت راه و شهرسازی است و بر همین اساس لزومی ندارد با تغییر ناگهانی وزیر  رسیدگی به امور مردم را به تعویق بیندازیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز