خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون برنامه مجلس در گفت‌وگو با ایلنا:

کیش توانست از حجم سفرهای تفریحی به کشورهای جنوب خلیج فارس بکاهد

asdasd
کد خبر : ۴۳۲۶۰۶

مهرداد لاهوتی گفت: ارزآوری حتما نباید صادرات کالا باشد بلکه جذب گردشگر هم برای بسیار مفید است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، در خصوص عملکرد مناطق آزاد گفت: به طور کلی این مناطق توانسته است به فعالیت های تجاری کمک کند و صادرات را برای بخش تولید آسان‌تر کند.

مهرداد لاهوتی افزود: در بخش گردشگری نیز منطقه آزاد کیش  با ایجاد مراکز تفریحی و توریستی که مطابق با آخرین استانداردهای جهانی است، توانسته برای مردم جذابیت ایجاد کند.

وی تصریح کرد: بسیاری از کشورهای عربی با اجرای همان سیاست یعنی سرمایه‌گذاری در بخش‌های توریستی امروز توانسته اند ارزش افزوده خدمات خود را بالا ببرند و درآمدهای خوب ارزی کسب کنند.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:  ارزآوری حتما نباید صادرات کالا باشد بلکه جذب گردشگر هم برای بسیار مفید است.

لاهوتی در پایان گفت: خوشبختانه در چند سال اخیر توجه به این موضوع سبب شده علاوه بر این که شاهد حضور ایرانی‌ها در جزیره کیش و کمتر شدن سفر به کشورهای حاشیه خلیج‌فارس باشیم بلکه توانسته‌ایم از این کشورها توریست جذب کنیم و به همین سبب من در مجموع فعالیت منطقه آزاد کیش را مثبت ارزیابی می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز