خبرگزاری کار ایران

952 میلیون تومان خسارت در اربعین به زائران پرداخت شد

بیمه ایران به زایران اربعین حدود یک میلیارد تومان خسارت پرداخت کرد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی بیمه ایران ، عباس فراشیانی با اعلام این مطلب افزود: دراین ایام علاوه بر اعزام 16 تیم پرداخت خسارت سیار ، شعب بیمه ایران در استانهای همدان، ایلام، کرمانشاه و خوزستان در آماده باش کامل بودند تا به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی کامل انجام شود.

وی گفت: در مجموع در این ایام 434 مورد اعلام خسارت مالی شد که تیمهای پرداخت خسارت بیمه ایران با قابلیت اختیار نامحدود در برآورد و پرداخت خسارت همچنین پرداخت الکترونیکی در صحنه تصادف به زیان دیده، 952 میلیون تومان به خسارت دیدگان پرداخت کردند.

بگفته فراشیانی 26 مورد نیز پس از اعلام خسارت و بررسی ازجانب کارشناسان بدلیل آنکه خسارت جزئی بود و مقصر نخواست تخفیفاتش از بین برود بصورت نقدی ازجانب مقصر به زیان دیده پرداخت شد.

مدیر بیمه اتومبیل بیمه ایران افزود: در همین مدت 132 مورد اعلام خسارت داشتیم که مقصر ، بیمه نامه سایر بیمه گرها را داشت و کارشناسان ما با حضور در صحنه تصادف به راهنمایی و مشاوره پرداختند.

وی گفت: امسال خسارات مالی نسبت به سالهای قبل افزایش یافت و خسارت جرحی 6 مورد در مهران و 3 مورد در چذابه و شلمچه گزارش شد که به آنها نیز رسیدگی شد.

 

کد خبر : ۴۳۲۵۳۸