خبرگزاری کار ایران

آغاز موج دوم بازگشت زائران اربعین حسینی از شب گذشته/ ۸۵ درصد زائران به کشور بازگشتند

asdasd
کد خبر : ۴۳۱۶۲۸

مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از آغاز موج دوم بازگشت زائران اربعین حسینی شب گذشته خبر داد و گفت: ۲۱۸هزار نفر از سه پایانه مرزی مهران، شلمچه و چزابه وارد کشور شدند.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا شهرکی ثانوی از آغاز موج دوم بازگشت زائران اربعین حسینی در شب گذشته از سه پایانه مرزی مهران، شلمچه و چزابه خبر داد و گفت: شب گذشته ۴۲ هزار نفر از پایانه مرزی چزابه، ۵۱ هزار نفر از پایانه مرزی شلمچه و ۱۲۵ هزار نفر از پایانه مرزی مهران وارد کشور شدند که برخلاف روزهای قبل ۶۰ درصد زائران ورودی به کشور به دنبال استفاده از ناوگان حمل‌ونقل عمومی بودند.

وی افزود: این روند تا ۴:۳۰ بامداد امروز ادامه داشت و علی‌رغم حجم سنگین بازگشت مسافران هیچ مشکلی در جابجایی آن‌ها وجود نداشت و هم‌اکنون ۳۰۰ اتوبوس در پارکینگ برکت برای بازگشت مسافران دپو شده است.

مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از ورود موج بعدی زائران اربعین حسینی به کشور در روز جمعه ۵ آذر خبر داد.

شهرکی ثانوی در ادامه بابیان اینکه «تا شب گذشته ۸۵ درصد زائران اربعین حسینی به کشور بازگشته‌اند» گفت: طی این مدت ۱۶۵۲ هزار نفر از سه پایانه مرزی در دو استان ایلام و خوزستان وارد کشور شده‌اند که ۸۸۱ هزار نفر از پایانه مرزی مهران، ۴۷۲ هزار نفر از پایانه مرزی شلمچه و ۲۹۹ هزار نفر از پایانه مرزی چزابه وارد کشور شدند.

به گفته مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بر اساس مشاهدات میدانی، ظرفیت پارکینگ‌های خودروهای سواری در مهران، چزابه و شلمچه به ترتیب ۸۰، ۶۰، ۸۰ خالی شده است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر شرایط آب و هوایی در مهران، شلمچه و چزابه آفتابی و فقط در چزابه وزش باد مشاهده می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز