خبرگزاری کار ایران

فرود دومین هواپیمای ایرباس A321 شرکت هواپیمایی کیش در فرودگاه بین‌المللی جزیره کیش

دومین هواپیمای AIRBUS A321 کیش ایر هم اکنون وارد فرودگاه بین المللی جزیره کیش گردیده و به ناوگان هواپیمایی 13 فروندی هواپیمایی کیش ملحق شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت هواپیمایی کیش ، در تاریخ 95/7/22یک فروند از این نوع هواپیما وارد فرودگاه جزیره کیش گردید و اینک با ورود یک فروند دیگر از این نوع هواپیما این شرکت می تواند در راستای رسالت خود نسبت به توسعه شبکه پروازی در مسیرهای داخلی و بین المللی با رویکرد اتصال به جزیره کیش اقدام نماید و این در حالیست که مسافرین نیز می توانند از خدمات جوانترین ایرباس های کشور بهره برداری نمایند.

شرکت هواپیمایی کیش با هدف توسعه زیرساخت های جزیره زیبای کیش و ایجاد برقراری ارتباط با مراکز استان های کشور و اتصال به کشورهای حاشیه خلیج همیشه فارس در سال 1370 تاسیس و فعالیت خود را از خرداد ماه همان سال شروع کرد.

در حال حاضر این شرکت دارای 7 فروند هواپیمای بوئینگ MD  ، سه فروند هواپیمای فوکر 100 ، دو فروند ایرباس A321 و دو فروند ایرباس A320 می باشد.

این شرکت در حال حاضر با تمام خصوصیات و استانداردهای لازم بین المللی یکی از شرکت های عضو یاتا و اولین شرکت دارنده گواهینامه بین المللی(IOSA) می باشد.

گفتنی است این هواپیما ملکی بوده و سال ساخت آن 2007 میلادی می باشد . 

کد خبر : ۴۲۷۷۴۸