خبرگزاری کار ایران

وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی :

تولید ریل در ذوب آهن نشان داد که قطار توسعه کشور بر روی ریل پیشرفت است

asdasd
کد خبر : ۴۲۵۷۹۹

علی ربیعی وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی نیز در این آیین با اشاره به جایگاه ذوب آهن اصفهان در کشور گفت : در گذشته آرزوی ایرانیان صنعتی شدن و داشتن ذوب آهن بود و بعد از ساختن ذوب آهن آرزوی آنها حرکت صنعت و راه آهن ایران بر روی ریل ساخت کشور بوده که هم اکنون با همت کارکنان این شرکت ، این آرزو نیز محقق شد .

به گزارش ایلنا به نقل از ذوب آهن وی اظهار داشت : این ریل ملی امروز تنها یک قطعه فولادی نیست که افتتاح شد بلکه تحقق یک آرزوی بزرگ و نشان دهنده کار آمدی ، دانش افزایی و تلاش متخصصین سرزمین ایران در دوران رکود است .

علی ربیعی ضمن قدردانی از تلاشگران ذوب آهن گفت : ریل در ایران نماد توسعه است و با همت کارکنان ذوب آهن ،‌این پروژه مهم به عنوان نمادی از غیرت کارگران و مهندسان ایرانی ، امروز افتتاح شد .

ذوب آهن ثابت نمود که در دولت تدبیر و امید هم چرخ سانتریفیوژها به خوبی می چرخد و هم چرخ صنعت

 وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی افزود : تولید ریل ملی نماد غیرت ایرانی بوده و ذوب آهن در دوران بحران و علی رغم مشکلات بجا مانده از قبل با نهایت دقت و زحمت این ریل را به حرکت درآورد و ثابت نمود که در استان اصفهان به عنوان قطب صنعتی کشور و در دولت تدبیر و امید ، هم چرخ سانتریفیوژها به خوبی می چرخد و هم چرخ صنعت .

وی گفت  : در این دولت قطار توسعه کشور علی رغم تبلیغات منفی به درستی بر روی ریل در حرکت است و در این راستا هر روز شاهد افتتاح پروژه های مختلف و شکوفایی اقتصاد کشور هستیم .

علی ربیعی تصریح کرد : این شکوفایی به زودی عیان تر خواهد شد و دولت نیز در جهت حل مشکلات ذوب آهن همکاری می نماید .

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز