خبرگزاری کار ایران

سه نمونه گوشی آیفون منطبق با زیرساخت های ارتباطی ایران است

asdasd
کد خبر : ۴۲۳۵۴۵

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ایران(رگولاتوری) تاییدیه لازم را برای واردات سه مدل گوشی تلفن همراه با نشان تجاری اپل داد تا وارد کنندگان برای واردات آنها اقدام کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از رگولاتوری، بر همین اساس تعدادی از شرکت های واردکننده در هفته های اخیر سه نمونه از گوشی های برند تجاری اپل را به این سازمان ارایه دادند تا بررسی شود و در صورت تایید آنها، برای واردات قانونی این نوع گوشی ها اقدام کنند.

رگولاتوری در راستای وظیفه ذاتی خود سه مدل گوشی 7 ، SE و 6S(شش اس) از گوشی‌های آیفون را بررسی کرده و تاییدیه لازم را برای واردات داده است.

این سه مدل گوشی از نظر رگولاتوری منطبق با زیرساخت های ارتباطی ایران تشخیص داده شده است و واردکنندگان قانونی می توانند برای واردات آن اقدام کنند.

غلامحسین کریمی خراسانی رییس اتحادیه صنف دستگاه های مخابراتی و ارتباطی و لوازم جانبی تهران به تازگی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایرنا از ورود رسمی گوشی تلفن همراه با نشان تجاری آیفون از هفته آینده ( این هفته)به بازار ایران خبر داد.

وی گفته بود، تعدادی از شرکت های ایرانی که در هفته های اخیر از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت برای واردات رسمی گوشی تلفن همراه آیفون مجاز شناخته شده بودند نسبت به ثبت سفارش واردات اقدام کرده و نخستین محموله رسمی این نوع گوشی هفته آینده(این هفته) وارد کشور خواهد شد.

اکنون و با صدور تاییدیه از سوی رگولاتوری روند قانونی واردات این نوع گوشی ها به کشور سامان خواهد گرفت و مصرف کننده نهایی مطمئن خواهد بود گوشی خریداری شده هیچ مشکلی از نظر قانونی بودن ندارد.

پیشتر ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز اعلام کرده بود گوشی های آیفون شرکت اپل پس از اجرای طرح کددار کردن گوشی های تلفن همراه( رجیستری) در صورت تاسیس نشدن نمایندگی ، از بازار جمع خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز