خبرگزاری کار ایران

استفاده از دانش نوین و تکنولوژی در مناطق آزاد باعث پیشرفت اقتصادی خواهد شد

معاون برنامه ریزی و هماهنگی شورای عالی مناطق آزاد با بیان اینکه در حوزه بین المللی، بهره مندی از دانش نوین و تکنولوژی های مبتنی بر فکر و نرم افزار مورد توجه قرار می گیرد، افزود: در مناطق آزاد کشور نیز توسعه نرم افزاری باعث پیشرفت اقتصادی خواهد شد.

به گزارش ایلنا، «محمد معزالدین» ارتقای استانداردهای فعالیت های اقتصادی در مناطق آزاد را از وظایف اصلی این مناطق برشمرد و گفت: توسعه برندینگ و حمایت از برندهای اصلی در این مناطق می تواند بخشی از این برنامه ها باشد.

وی افزود: مطالعات ارزشمندی در مناطق آزاد تهیه و ارایه شده که در حوزه ملی هنوز تهیه نشده است.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی شورایعالی مناطق آزاد، از پیشران بودن مناطق آزاد هفت گانه کشور در توسعه اقتصاد و اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی خبر داد و افزود: مناطق آزاد پیشران توسعه اقتصادی کشور و مجری منویات رهبر معظم انقلاب در سیاست اقتصاد مقاومتی هستند.

وی توسعه آموزش تخصصی در حوزه های اقتصادی، کنترل رضایت مندی مشتریان و فرهنگ سازی با ایجاد پایلوت های عینی در مناطق آزاد موجب ارتقای عملکردها خواهد شد.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی شورای عالی مناطق آزاد گفت: مقایسه نرم افزارهای مبتنی بر تلفن همراه در دنیا و بومی سازی نرم افزاری بر اساس نیاز مناطق آزاد و اولویت های آنها می تواند باعث همدلی جوامع محلی و فعالان اقتصادی شود.

کد خبر : ۴۲۱۱۰۷