خبرگزاری کار ایران

عقاب ‌افشان رتبه اول خدمات پس از فروش اسکانیا در خاورمیانه را کسب کرد

asdasd
کد خبر : ۴۱۸۷۴۶

عقاب افشان مقام اول اسکانیا را در خدمات پس از فروش این شرکت در منطقه خاورمیانه کسب کرد.

ایران با 8 نمایندگی دارای استاندارد خدمات پس از فروش  DOS4 اسکانیا مقام اول را در خدمات پس از فروش این شرکت در منطقه خاورمیانه کسب کرد.

به گزارش ایلنا، شرکت سوئدی اسکانیا اعلام کرد: استاندارد DOS4  را برای دو نمایندگی دیگر این شرکت در ایران صادر کرده است. بر این اساس ایران  موفق شده با دارا بودن 8 نمایندگی که آخرین استاندارد عملکرد روز دنیا در خدمات پس از فروش را دارند بیشترین آمار نمایندگی را در بین کشور های دیگر خاور میانه کسب کند.

دو نمایندگی عقاب افشان که در این مرحله موفق به کسب این استاندارد شده اند در شهرهای "تبریز" به مدیریت "حامد امنیت پرست"  و یزد به مدیریت "محمد حسین خانی و صادق معتمدزاده" هستند.

شرکت اسکانیا سوئد در منطقه خاورمیانه 58 نمایندگی خدمات پس از فروش مجاز دارد که 20 نمایندگی آن متعلق به شرکت عقاب افشان است.

استاندارد DOS4  برگرفته از " "Dealer Operating Standard به معنای" استاندارد عملکرد نمایندگی" است که توسط شرکت اسکانیا سوئد از سال 1996 تدوین و به نمایندگی‌های منتخب خود که به شرایط این استاندارد رسیده اند داده شده است.

این استاندارد معیاری است که محقق شدن سطح انتظارات مشتری را اندازه‌گیری می‌کند و همه ی نمایندگی‌های این شرکت سوئدی در سراسر جهان ملزم به اجرای آن هستند. این استاندارد در طول یک دهه 4 بار به روز شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز