خبرگزاری کار ایران

در پاسخ به ایلنا مطرح شد:

قول مدیر عامل پژو سیتروئن به ایرانیان/ کیفیت اولویت ماست

asdasd
کد خبر : ۴۱۷۰۷۰

کارلوس توارز گفت: آنچه مهم است این است که ما گذشته‌ها را پشت سر بگذاریم و آینده را الگو قرار دهیم و برای با کیفیت ماندن قطعات مصرفی پژو در ایران داخلی‌سازی و بومی سازی را در اولویت قرار دهیم.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا ، ظهر امروز در نشست خبری مدیرعامل پژو سیتروئن فرانسه و مدیرعامل ایران‌خودرو آخرین برنامه‌ها و دستاوردهای این دو شریک تجاری تشکیل شد.

در این نشست مدیران این دو شرکت در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا مبنی بر اینکه در سال‌های گذشته به دلیل خروج پژو از ایران به سبب تحریم‌ها مصرف کنندگان ایرانی متحمل خسارات زیادی اعم از جانی و مالی شدند و حتی موارد بوده که خودروهای پژو به سبب قطعات نامطلوب آتش گرفتند و افرادی جان خود را بر اثر سوختگی از دست دادند اکنون رویکرد مدیران دو شرکت برای دچار چنین اتفاقاتی چیست؟

کارلوس توارز مدیر عامل پژو سیتروئن در پاسخ به سوال ایلنا گفت: آنچه مهم است این است که ما گذشته‌ها را پشت سر بگذاریم و آینده را الگو قرار دهیم. ما برای جلوگیری از تکرار چنین اتفاقاتی و با کیفیت ماندن قطعات مصرفی پژو در ایران داخلی‌سازی و بومی سازی را در اولویت قرار دهیم. 

وی افزود: ما مدل کسب و کار خود را عوض کردیم تا بیشتر تکیه خود را بر تولید قطعات ایرانی قرار دهیم ضمن آنکه مطمئن هستیم صنعتگران و قطعه‌سازان ایرانی این قدرت را دارند که قطعات با کیفیت و مطابق با استانداردهای جهانی تولید کنند. 

وی خاطرنشان کرد: من می‌توانم این قول را به مصرف‌کنندگان ایرانی بدهم که تولیدات شرکت ایکاپ مطابق با آخرین استانداردهای روز جهانی باشد و در همان ابتدا 40 درصد قطعات این خودروها از سوی قطعه‌سازان ایرانی تامین خواهد شد و در سال سوم 70 درصد قطعات خودروهای تولید شده ایرانی خواهد بود.

هاشم یکه زارع مدیر عامل ایران‌خودرو نیز در پاسخ به این سوال خبرنگار ایلنا گفت: چند موردی که در خصوص آتش سوزی خودروهای پژو صورت گرفت مربوط به قبل از مدیریت من بود و به همین لحاظ من اطلاعات کمی دارم.

مدیرعامل ایران خودرو ادامه داد: اما بر اساس اطلاعاتی که من دارم این اتفاق بر اساس بومی سازی یک قطعه بود که متاسفانه درست انجام نشده بود و این اتفاقات هیچ ربطی به شرکت پژو ندارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز