خبرگزاری کار ایران

معاون هوانوردی شهر فرودگاهی حضرت امام:

فرودگاه امام پل ارتباطی ایران با پایگاه‌های خارجی/ فعالیت 56 ایرلاین خارجی در ایران

asdasd
کد خبر : ۴۱۵۷۳۸

عضو هیات مدیره و معاون عملیات هوانوردی شهر فرودگاهی امام خمینی با بیان اینکه فرودگاه حضرت امام پل ارتباطی ایران با پایگاه‌های مهم کشورهای خارجی است گفت: خبرهای خوبی از برنامه‌های توسعه‌ای فرودگاه امام و پروژه‌های در حال اجرا داریم که وزیر راه و شهرسازی به زودی این اخبار را به رسانه‌ها اعلام می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کورورش فتاحی در نشست خبری اولین پرواز تای‌ایرویو با تاکید بر این که سیاست ما این است که فرودگاه حضرت امام را به عنوان مهم‌ترین فرودگاه بین‌المللی کشورمان به پایگاه‌های اصلی جهانی مرتبط سازیم اظهار داشت: فرودگاه امام باید پل ارتباط قوی بین ایران و مقاصد مهم جهانی باشد.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال شاهد فعالیت شرکت‌های هواپیمایی خارجی متعددی در شبکه پروازی ایران بودیم گفت: امروز هم شاهد شروع فعالیت شرکت هواپیمایی تای‌ایرویو در مسیر تهران – بانکوک هستیم.

معاون هوانوردی شهر فرودگاهی حضرت امام ادامه داد: پیش از این شرکت‌های هواپیمایی بریتیش‌ایرویو، ایرفرانس، ایرآستانا و... فعالیت خود به مقاصد ایران را از سر گرفتند.

فتاحی از شروع فعالیت سه ایرلاین خارجی دیگر در مقاصد ایران خبر داد و گفت: به زودی ایرایندیا، کرین ایرلاین و ایرکانادا فعالیت خود را در شبکه پروازی ایران شروع می‌کنند.

وی با بیان اینکه اهدافی برای توسعه شرکت فرودگاهی حضرت امام در نظر گرفته شده است گفت: استراتژی ما این است که فرودگاه امام پل ارتباطی قوی با پایگاه‌های کشورهای خارجی باشد.

معاون عملیات هوانوردی شهر فرودگاهی امام خمینی گفت: تیم مدیریتی و کارشناسی و فنی در فرودگاه امام تشکیل شده است که تدابیر لازم برای توسعه، عملیات، ایمنی و استانداردسازی و افزایش ظرفیت این فرودگاه برنامه‌ریزی کند.

وی با اشاره به رقبای منطقه‌ای در حوزه هوانوردی گفت: به طور قطع رقبای ایران پیشرفت‌های ما در این حوزه را دنبال می‌کنند و آنها هم برنامه‌هایی دارند.

فتاحی با تاکید بر اینکه هدف ما احیای جاده ابریشم است گفت: باید تمام مردم جهان بتوانند از خدمات فرودگاه حضرت امام استفاده کنند و برای رسیدن به این هدف راه طولانی نداریم.

فتاحی در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا مبنی بر اینکه ترمینال سلام در فرودگاه امام در چه وضعیتی قرار دارد گفت: خبرهای خوبی از پیشرفت فیزیکی ترمینال سلام داریم که می‌خواهیم وزیر راه و شهرسازی این خبر را به رسانه‌ها اعلام کند.

وی همچنین ادامه داد: قرارداد ساخت پارکینگ جدید درفرودگاه حضرت امام امضا شده است و به زودی این پروژه وارد فاز عملیاتی می‌شود.

معاون عملیات هوانوردی فرودگاه حضرت امام گفت: با شروع فعالیت تایرایرویو تعداد شرکت‌های هواپیمایی خارجی فعال در ایران به 56 ایرلاین رسید. همچنین از فرودگاه حضرت امام به 70 مقصد خارجی پرواز انجام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز