خبرگزاری کار ایران

وزیر نیرو مطرح کرد:

افزایش توجه روزافزون کشورهای خارجی به بازار صنعت آب ایران

چیت‌چیان با اشاره به حضور حداکثری شرکت‌های خارجی در نمایشگاه دوازدهم صنعت آب گفت: نمایشگاه امسال عرصه خوبی برای مذاکره و تبادل نظر بین موسسات ایرانی و خارجی فراهم کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، حمید چیت‌چیان وزیر نیرو در مراسم اختتامیه دوازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آب گفت: این نمایشگاه سال به سال به لحاظ کیفی و کمی رشد داشته که نشانگر موفقیت‌های بزرگ این صنعت در صحنه فعالیت‌های ملی و بین‌المللی است.

وی افزود: بیش از 40 کشور جهان از محصولات صنعت و خدمات فنی و مهندسی شرکت‌ها و سازندگان و پیمانکاران ایرانی بهره برده‌اند.

وی با بیان اینکه حضور شرکت‌های مختلف از بسیاری از کشورهای جهان نشان دهنده توجه روز افزون به بازار ایران است، خاطرنشان کرد: حضور روزافزون شرکت‌های خارجی امکان مذاکره و تبادل نظر بین موسسات ایرانی و آنها را فراهم می‌کند و اقداماتی که تاکنون در رابطه با انتقال تکنولوژی انجام شده از نتایج ارزشمند این نمایشگاه بوده است.

چیت‌چیان خاطرنشان کرد: برخی تکنولوژی‌ها و دستگاه‌هیای که طی سه سال گذشته از سوی کشورهای خارجی در این نمایشگاه عرضه می‌شد امروز توسط سازندگان ایرانی ساخته شده و در نمایشگاه ارائه شده است.

 

کد خبر : ۴۱۴۹۶۰