خبرگزاری کار ایران

عضو هیات مدیر شرکت شهرهای جدید:

قیمت مسکن مهر پردیس از ابتدا علی‌الحساب بود/ قیمتی مشخص نبوده که حالا افزایش داشته باشد

عضو هیات مدیره شرکت شهرهای جدید با بیان اینکه تغییرات قیمت واحدهای مسکن مهر پردیس به مفهوم افزایش قیمت نیست، گفت: از ابتدا قیمت ها علی الحساب بوده و قرار بوده قیمت‌های نهایی در موعد تحویل واحدها مشخص شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حبیب الله طاهرخانی در برنامه روی خط تهران با بیان اینکه مفهوم افزایش قیمت برای مسکن مهر پردیس را قبول نداریم، گفت: قیمت این واحدها قطعی و نهایی نبوده و قیمت ها از ابتدای کار علی الحساب بوده اند.

وی ادامه داد: از ابتدا هم قرار بر این بود که قیمت ها زمان تحویل واحدها قطعی شود.

عضو هیات مدیره شرکت شهرهای جدید با بیان اینکه سیاست وزارت راه و شهرسازی و شرکت شهرهای جدید این است که سهم آورده مردم کاهش یابد، گفت: کارگروهی برای تعیین قیمت واحدهای مسکن مهر پردیس تشکیل شده است و هفته آینده قیمت‌های نهایی از سوی این کار گروه اعلام می شود. 

طاهرخانی با تاکید بر اینکه در موضوع مسکن مهر  در یک سمت متقاضیان هستند و در سمت دیگر سازندگان، ادامه داد: وزارت راه و شهرسازی در مسکن مهر ذی نفع نیست و وظیفه دارد بین این دو طرف تعادلی را ایجاد کند تا کارگاه های این پروژه همچنان فعال بماند.

وی گفت: متاسفانه در پروژه مسکن مهر برنامه‌ریزی‌های فیزیکی و مالی از ابتدا با چهارچوب مشخصی شروع نشد و از آنجایی که مبنای مشخصی نداشت همین باعث ایجاد سوء تفاهم‌هایی بین مجری و کارفرما و متقاضی می شود با که تعاملی که وجود دارد در حال رفع این سوء تفاهم‌ها هستیم.    

کد خبر : ۴۱۴۶۳۶