خبرگزاری کار ایران

نماینده رنو در گفت‌وگو با ایلنا بیان کرد:

برنامه رنو برای تولید 3 خودروی جدید در ایران/ احداث بزرگ‌ترین آکادمی رنو در شرق تهران

asdasd
کد خبر : ۴۱۴۳۷۱

رنو تصمیم گرفته که ایران را به عنوان هاب اصلی خود در منطقه تقویت کند.

نماینده رسمی شرکت رنو در ایران در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، با اشاره به برنامه‌های شرکت مادر برای تولید خودرو در ایران گفت: مطابق اطلاعاتی که ما داریم مدیران ارشد این شرکت برای تولید خودروهای رنو داستر، کوئید و سیمبل با همکاری شریک ایرانی خود، برنامه دارند.

حسینی ادامه داد: این شرکت همواره به دنبال حضور جدی در ایران بوده و علاوه بر صادرات آخرین محصولات خود به دنبال  برنامه‌ریزی برای تولید خودرو در ایران و احداث بزرگ‌ترین مرکز آموزش و آکادمی خود در خاورمیانه،  در شرق تهران است.

وی ادامه داد: رنو تصمیم گرفته که ایران را به عنوان هاب اصلی خود در منطقه تقویت کند. بر همین اساس این مرکز با وسعت 25 هزار متر مربع در حال ساخت است و امیدواریم تا سال آینده به بهره‌برداری برسد.

حسینی با اشاره به اهمیت آموزش و خدمات پس از فروش برای شرکت رنو گفت:در سال 95 تعداد نمایندگی های ما به 50 واحد خواهد رسید اما به دنبال این هستیم به افرادی که دارای سابقه خوبی در بخش تعمیراتی و خدماتی در سراسر کشور هستند تسهیلات بدون بهره اعطا کنیم و واحد آنها را به صورت رایگان تجهیز کنیم.

نماینده  رنو در خصوص حضور نیسان در ایران گفت:با وجود این که مدیریت شرکت رنو و نیسان مشترک است اما سیاست‌های این برند با رنو متفاوت است. شاید علت آن حضور گسترده خودروهای نیسان در آمریکا باشد به همین جهت بعید می دانم نیسان ریسک کند و در این به صورت رسمی فعالیت کند. اما مطابق اطلاعاتی که من دارم اولین محموله از خودروهای این شرکت هفته گذشته ثبت سفارش شده و به کشور وارد خواهند شد.

وی در مورد خودوری جدید رنو در ایران گفت: رنو تلیسمن همزمان با سایر کشورهای منطقه در ایران عرضه خواهد شد و قیمت آن 164 میلیون تومان است که مدل فول آپشن آن 179 میلیون تومان قیمت گذاری شده و انتظار داریم تا آخر امسال هزار دستگاه از این خوردو را وارد کشور کنیم.  

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز