خبرگزاری کار ایران

لوک اویل نتایج مطالعه اولیه ٢ میدان نفتی ایران را بزودی تحویل می‌دهد

مدیرعامل شرکت لوک اویل گفت: برنامه ما این است نتایج مطالعات اولیه میدان‌های نفتی آب تیمور و منصوری را در آینده نزدیک به شرکت ملی نفت ایران ارائه دهیم.

به گزارش ایلنا، واگیت آل اکپروف، مدیرعامل شرکت لوک اویل پس از دیدار با بیژن زنگنه، وزیر نفت  اعلام کرد: کارشناسان ما هم اکنون در حال مطالعه اطلاعات این میدان‌ها هستند و برای بررسی بیشتر در اهواز نیز حاضر می شوند.

وی با بیان این که همچنین زیرساختهای توسعه این میدان‌ها نیز به‌طور قطع بررسی می شود، تصریح کرد: امیدواریم برای امضای قرارداد این میدان‌ها، گامهای خوبی برداشته شود.

اکپروف درباره حضور در دیگر پروژه های نفتی ایران اظهار کرد: افزون بر میدان‌های آب تیمور و منصوری، این شرکت مطالعه بررسی منطقه خلیج فارس را نیز به عهده دارد که در آینده نزدیک آن را اعلام می کنیم.

وی افزود: با توجه به وسعت زیاد میدان‌های نفتی ایران و همچنین حجم بالای ذخایر، به‌طور طبیعی یک شرکت نمی تواند توسعه همه میدانهای نفتی را به خود اختصاص دهد به همین دلیل ما سعی می کنیم تمرکز خود را روی دو میدان یاد شده باشد تا با سرعت بیشتر و زمان کمتر به نتیجه برسد.

وی درباره چگونگی سرمایه گذاری در میدان‌های نفتی ایران هم افزود: مطالعه روی نوع سرمایه گذاری هم اکنون در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت لوک اویل ضمن تائید مطالعه الگوی جدید قراردادهای نفتی ایران اظهار کرد: با توجه به وسعت و حجم میدانهای نفتی ملاحظاتی برای امضای این قراردادها وجود دارد.

شرکت لوک اویل که در فروردین ماه سال ٩٤ و با لغو تحریم‌ها دفتر خود را در تهران بازگشایی کرد علاقه بسیاری به حضور در پروژه‌های نفتی ایران دارد.

 

کد خبر : ۴۱۲۵۲۰