خبرگزاری کار ایران

22 کشور جهان درهفدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات ایران

asdasd
کد خبر : ۴۱۲۳۷۵

هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی«ایران تله کام 2016» که بزرگ ترین نمایشگاه صنایع مخابراتی منطقه خاورمیانه محسوب می شود، هفته آینده با حضور و مشارکت ده ها شرکت داخلی و خارجی، در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود.

به گزارش ایلنا؛هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی«ایران تله کام 2016» در این نمایشگاه 220شرکت و واحد تولیدی داخلی و 95 شرکت خارجی یا نمایندگی‌های آنان از 22کشورجهان؛ آخرین دستاوردهای خود را در زمینه ارتباطات، مخابرات و فناوری اطلاعات در معرض دید کارشناسان و علاقه‌مندان قرار می دهند.

اسپانیا،اسلواکی،انگلستان،امارات متحده عربی،آفریقای جنوبی،آلمان،جمهوری چک، چین،ژاپن،سوئد،فرانسه، فنلاند،قزاقستان،کانادا، کره‌جنوبی،کویت، لهستان،هلند،هند، ویتنام و یونان کشورهائی هستند که درهفدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی«ایران تله کام 2016»حضور و مشارکت دارند.

در این نمایشگاه، علاوه بر افزایش تعداد شرکت های داخلی، تعداد کشورها و شرکت خارجی نیز نسبت به سال گذشته حدود 22 درصد افزایش یافته است. 

در هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی که در فضائی بالغ بر30 هزار متر مربع برگزار می شود؛ انواع آنتن ها و کابلهای مخابراتی ، تجهیزات ارتباطات ماهواره ای ، تجهیزات سنجش و اندازه گیری ، تجهیزات، ضمائم،سیستم ها و تکنولوژی تلفنهای همراه، تکنولوژی اس.ام.اس، تکنولوژی ارتباطات ماهواره ای ، تکنولوژی های مخابرات و ارتباطات ، سوئیچینگ ، سیستم ها و تکنولوژی پیجینگ ، سیستم ها و تجهیزات وایرلس/ انواع ارتباطات وایرلس ، سیستم ها و تجهیزات الکترونیکی و مکانیکی صنایع مخابراتی و ارتباطی ، سیستم ها و تجهیزات چندرسانه ای ، سیستم های ارتباطات کابلی ، سیستم های دریافت و ارسال ماهواره ای ، سیستم های گویای ارتباطی / پست صوتی و تصویری ، سیستم های ارتباطات تلفنی – تجهیزات و برنامه های مرتبط ، شبکه های ارتباطی و اطلاعاتی و اطلاع رسانی/ تجهیزات شبکه / امنیت شبکه ، مراکز تلفن، نرم افزارها و سخت افزارهای مخابراتی و ارتباطی ، وسائل و تجهیزات انتقال و ادغام داده ها و گردآوری اخبار، تجارت الکترونیک و صنایع، کالاها  و خدمات مرتبط به کارخانجات صنایع مخابرات عرضه و در معرض دید علاقمندان قرار می گیرد.

هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی«ایران تله کام 2016» در سالن های 6 و 7، 8 و 9، 10 و 11، 12 و 13، 14 و 15 ، 27، 25A و فضای باز نمایشگاهی برگزار شده و برای تسهیل بازدید علاقمندان ، سالن های نمایشگاه بصورت تفکیکی در اختیار شرکت ها قرار گرفته است.

همزمان با برپائی هفدهیمن نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی«ایران تله کام 2016»، بیش از 20 کنفرانس و نشست علمی کاربردی با حضور استادان دانشگاهها، محققان و پژوهشگران در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود.

عرضه و معرفی آخرین دستاوردها و توانمندی شرکتها ، تولید کنندگان و متخصصین داخلی ، ارائه آخرین دستاوردهای کشورهای خارجی در زمینه صنعت مخابرات، ارتباطات و اطلاع رسانی، ، فراهم آوردن بستر مناسب برای انتقال بیشتر فناوریهای روز به کشورمان ،ایجاد فرصت برای ارتباط بین خریداران و فروشندگان کالا و خدمات، تشویق و ترغیب تولیدکنندگان داخلی برای رقابت پویا و تامین نیازمندیهای این صنعت ، تشویق و ترغیب تولید کنندگان برای رقابت سالم و هدفمند در عرصه این صنعت ، توسعه صادر ات و اشتغالزائی؛ مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی«ایران تله کام 2016» از 4تا7 مهرماههر روز از ساعت 9 تا 17 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان خواهد بود.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز