خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون برنامه مجلس شورای اسلامی:

سامانه جامع گمرک درآمد کشور را دو برابر افزایش داد

asdasd
کد خبر : ۴۱۲۱۸۴

یک عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: با اجرای طرح سامانه جامع گمرکی درآمدهای کشور دو برابر افزایش یافته و شفافیت بیشتری در ورود و خروج کالا ایجاد شده است.

به گزارش ایلنا، شهباز حسن پور نماینده مردم سیرجان ، درباره اقدامات گمرک در اجرای طرح سامانه جامع گمرکی و پنجره واحد اظهارداشت:سامانه جامع گمرکی یکی از موفق ترین سامانه هایی است که تاکنون در کشور راه اندازی شده،بنده به عنوان عضو فراکسیون گمرک مرتب این سامانه را رصد می کنم و خوشبختانه یک تحول بسیار چشمگیر در مجموعه گمرک شروع شده است.

وی افزود: خوشبختانه درآمدهای کشور به واسطه اجرای صحیح سیستم سامانه جامع گمرکی ده برابر افزایش یافته است.بایستی ضمن خداقوت و خسته نباشید به همه دست اندرکاران گمرک از جمله آقای کرباسیان ریاست محترم گمرک و فرزندان این مرز و بوم که در مرزهای کشور قانون و نحوه صحیح قانون را اجرا می کنند،تشکر می کنم.

نماینده مردم سیرجان با بیان اینکه کشور نیاز به شفاف سازی دارد،تصریح کرد: گمرک حرکت به سوی شفاف سازی را آغاز کرده و شاهد این اقدامات هستیم؛امیدواریم این شفاف سازی درباره کلیه بخش های نظام جمهوری اسلامی صورت بگیرد.

وی اضافه کرد:باید مشخص شود که هرکس چه درآمدی دارد و از کجا بدست آورده و چگونه هزینه کرده است تابتوان عدالت در گرفتن مالیات را اجرایی کرد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس خاطرنشان کرد: در گذشته افراد زیادی بودند که در پرداخت مالیات کوتاهی می کردند،با سامانه خوب جامع گمرکی ،در حال حاضر کلیه کالاهایی که وارد کشور می شوند از طریق گمرکات رصد می شود و کار بسیاری ارزنده و ارزشمندی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز