خبرگزاری کار ایران

شاخص کل بورس 199 پله پایین امد

asdasd
کد خبر : ۴۱۰۴۷۰

شاخص کل بورس امروز (سه شنبه) با 199 واحد افت به 76 هزار و 444 واحد رسید.

به گزارش ایلنا؛ شاخص کل بورس همزمان با افت حجم و ارزش معاملات همچنان در مسیر نزولی قرار گرفته است و در معاملات امروز 199 واحد پایین امد.

در معاملات امروز، نزدیک 561 میلیون سهم و حق تقدم به ارزش بیش از یک هزار و 112 میلیارد ریال در 48 هزار و 164 نوبت خرید و فروش شد.

بررسی های شاخص اصلی بازار سرمایه نیز نشان می دهد شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) 71 واحد، شاخص آزاد شناور 205 واحد، شاخص بازار اول 153 واحد و شاخص بازار دوم 356 واحد کاهش یافت.

در برابر، شاخص کل (هم وزن) 63 واحد و شاخص قیمت (هم وزن) 50 واحد رشد کرد.

نمادهای همراه (همراه اول)، کگل (معدنی گل گهر)، شبندر (پالایش نفت بندرعباس)، شپنا (پالایش نفت اصفهان)، تاپیکو (نفت و گازتامین)، حکشتی (کشتیرانی) و وغدیر (سرمایه گذاری غدیر) با تاثیر منفی بر معاملات امروز موجب افت شاخص شدند.

بیشترین رشد قیمت در معاملات امروز به حق تقدم کابل البرز، حق تقدم حمل و نقل توکا، قند اصفهان، داده پردازی ایران و تولید مواد اولیه داروپخش تعلق داشت.

سیمان بهبهان، ملی سرب و روی ایران، حق تقدم توسعه معادن و فلزات، موتورسازان تراکتور سازی ایران و فیبر ایران نیز با بیشترین کاهش قیمت روبرو شدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز