خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد:

ورود ایتالیایی ها به آزادراه تهران- شمال

asdasd
کد خبر : ۴۰۷۰۸۶

معاون وزیر راه و شهرسازی از مذاکره با یک شرکت ایتالیایی برای طراحی و معماری آزادراه تهران- شمال خبر داد و گفت: توجه به معماری و منظر راه یکی از شاخص‌های اصلی در احداث آزادراه تهران- شمال است و در همین راستا شرکت ایتالیایی که عهده‌دار زیباسازی پیرامون آزادراه است با حضور در جلسه گزارش کاملی از روند اجرای کار ارایه کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از  روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت ساخت وتوسعه زیربناهای حمل و نقل کشور؛ علی نورزاد با اشاره به تاکید وزیر راه و شهرسازی به معماری و منظر راه تصریح کرد: توجه به منظر راه به معنای رعایت ویژگی‌های خاص معماری، فرهنگی، زیست محیطی و ... هر منطقه در ساخت راه‌ها است و انتظار ما این است تا تمامی اقداماتی که در این حوزه صورت می‌گیرد  متناسب با فرهنگ و ویژگی‌های خاص هر منطقه از آزادراه باشد.

وی پیشرفت فیزیکی زیباسازی پیرامون آزادراه را 40 درصد عنوان کرد و افزود: طی برنامه‌ریزی‌های انجام شده مقرر گردید تا کلیه اقداماتی که در این مسیر صورت می‌گیرد با توجه به سه فاکتور ایمنی، پایداری و همگونی و تناسب با محیط طراحی شده پیاده‌سازی شود و طراحی ایستگاه عوارضی نمونه‌ای است که با الهام از این سه مشخصه در حال انجام است.

مدیر عامل شرکت ساخت وتوسعه زیربناهای حمل و نقل کشور توجیه اقتصادی طرح‌ها را یکی دیگر از فاکتورهای مهم در برنامه دانست و عنوان کرد: کلیه اقداماتی که در منطقه صورت می‌گیرد علاوه بر سازگاری با اقلیم و جغرافیای منطقه و شناخت محیط، نیازمند داشتن توجیه اقتصادی است و طبق این فاکتورها باید بهترین ایده انتخاب ‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز