خبرگزاری کار ایران

معاون سازمان صنایع کوچک در گفت‌وگو با ایلنا:

اصناف آلاینده به شهرک‌های صنعتی منتقل می‌شوند/ اولویت مناطق ویژه برای جذب سرمایه‌گذاری خارجی

asdasd
کد خبر : ۴۰۶۷۱۰

معاون برنامه‌ریزی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی گفت: هدف اصلی ما برای مناطق ویژه افزایش صادرات است.

معاون برنامه‌ریزی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، در مورد آخرین وضعیت ایجاد شهرک صنعتی برای اصناف آلاینده گفت: با رویکرد جدید که در رابطه با اصناف در سازمان شکل گرفته است به طور ویژه در حال استقرار برخی از اصناف در شهرک‌های صنعتی هستیم و برخی از شهرک‌ها نیز برای آنها در حال تاسیس است.

مقیمی ادامه داد: صنعت نیاز به توزیع و خدمات دارد و واحدهای مستقر در شهرک‌های صنعتی نیز از این قاعده مستثنی نیستند. ما قصد داریم این اصناف را در قالب گروه‌های خاص و ویژه ساماندهی کنیم.

وی تصریح کرد: بخش اول این پروژه انجام شده و در شهرک صنعتی قرچک صنف آجیل و خشکبار مستقر شده‌اند.

مقیمی در خصوص تمهیدات این سازمان برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی اظهار داشت: برای این منظور ما مناطق ویژه اقتصادی را در نظر گرفتیم و هم اکنون طرح آن در مجلس در حال پیگیری است. اولویت ما در این مناطق صادرات است. بر همین اساس زیر ساخت‌ها برای صدور کالا اعم از راه آهن و حمل و نقل را در نظر گرفتیم و امیدواریم مناطق ویژه اقتصادی مانند جاسک، خرمشهر، آبادان و اینچه برون زودتر به مرحله اجرایی برسند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز