خبرگزاری کار ایران

به مناسبت هفته دولت صورت گرفت؛

افتتاح همزمان 10 جایگاه عرضه سی.ان.جی در سطح کشور

امروز و بصورت همزمان تعداد ده باب جایگاه عرضه سی ان جی در شهرهای تهران، تنکابن، کاشان، کرمانشاه، سلماس، زنجان، ایرانشهر، بندرعباس، سیروان و بابلسر افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عصر امروز صد و هفتاد و هشتمین جایگاه عرضه سی ان جی در سطح شهر تهران راه اندازی شد.و همزمان با آن نیز تعداد 9 جایگاه دیگر در کل کشور به بهره برداری رسید. 

ویس کریمی مدیر عامل پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران در خصوص جایگاه های افتتاح شده در سراسر کشور اظهار داشت: تعداد ده باب جایگاه عرضه سی ان جی در شهرهای تهران، تنکابن، کاشان، کرمانشاه، سبزوار، زنجان، ایرانشهر، بندرعباس، سیروان و بابلسر افتتاح شده است.

وی درباره جایگاه افتتاح شده در تهران گفت:  این جایگاه که صد و هفتاد و هشتمین جایگاه عرضه سی ان جی در تهران است در منطقه آزادی واقع شده و با هزینه  45 میلیارد ریال از شرکت نفت و در زمینی که توسط شهرداریشهرداری واگذار شده به بهره‌برداری رسیده است.

وی ظرفیت جایگاه یاد شده را  4 هزار متر مکعب در ساعت عنوان کرد.

کریمی مدیر عامل پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران در خصوص ظرفیت کل جایگاه سوخت استان تهران اظهار داشت: در حال حاضر 24 هزار متر مکعب در ساعت ،ظرفیت کل عرضه سی ان جی در جایگاه‌ها است که این میزان تنها نیمی از توان شرکت ملی پخش برای عرضه سی ان جی است.

وی ادامه داد: در کل کشور نیز 2350 جایگاه احداث شده که در این سطح نیز از تمامی ظرفیت موجود استفاده نمی‌شود.

 

 

کد خبر : ۴۰۵۴۶۱