خبرگزاری کار ایران

محصولات جدید ایران خودرو در راه بازار

خودرو جدید دنا با موتور توربوشارژ و مجهز به سانروف امسال به بازار عرضه می شود.

به گزارش ایلنا معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو در حاشیه نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب گفت: دنای جدید با قیمت کمتر از 50 میلیون تومان عرضه خواهد شد.

مصطفی خان کرمی، از عرضه تندر 90 فیس لیفت شده خبر داد و گفت: این خودرو جایگزین تندر 90 اتومات فعلی می شود.

وی به نقش ایران خودرو در تنظیم و کنترل بازار خودرو کشور اشاره کرد و گفت: هر محصولی که متناسب با نیاز مشتری بوده و قابلیت رقابت داشته باشد، می تواند در ایران خودرو تولید و عرضه شود.

معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو ضمن رد رکود در بازار خودرو کشور اظهار کرد: فروش ایران خوردو از ابتدای سال جاری تاکنون نسبت به مدت مشابه سال قبل 50 درصد رشد داشته است.

وی تاکید کرد: روش های فروش ایران خودرو در جهت جلب و جذب مشتریان تغییر کرده و ایران خودرو عرضه هیچ یک از محصولات خود را به بازار محدود نکرده است.

وی با اشاره به نمایش محصولات مشترک ایران خودرو و پژو در نمایشگاه مشهد خاطرنشان کرد:‌ یکی از اهداف حضور ایران خودرو در این نمایشگاه ارزیابی نظر مشتریان نسبت به محصولات ایکاپ و آشنایی و استفاده از دیدگاه های مشتریان در طراحی و تولید خودرو است.

خان کرمی یادآور شد: پیش فروش خودروی کپچر با موعد تحویل بهمن و اسفندماه امسال آغاز شده است. وی از عرضه گراندویتارای جدید خبر داد و گفت: محصول پژو 207 جدید که داخلی سازی شده نیز به زودی عرضه خواهد شد.

کد خبر : ۳۹۸۸۹۹