خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور:

تأمین سرمایه و انتقال تکنولوژی؛ هدف تفاهم‌نامه با کره‌ای‌ها

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: هدف از انعقاد این تفاهم نامه‌ها تأمین سرمایه و انتقال تکنولوژی با پیوست زیست محیطی طرح‌های آب و فاضلاب است.

به‌گزارش ایلنا، "حمیدرضا جانباز" مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور امروز (یکشنبه) در حاشیه امضای تفاهم نامه با نمایندگان وزارت محیط زیست کره‌جنوبی اظهار داشت: برای تأمین سرمایه و انتقال تکنولوژی و البته با پیوست زیست محیطی تفاهم‌نامه‌ای میان دو شرکت «دیلیم» و «کی واتر» امضا شد که براساس آن قرار است به‌صورت خاص بر روی پروژه‌های آب و فاضلاب در استان خوزستان و بخش‌هایی از بوشهر تمرکز شود.

جانباز افزود: دو شرکت «کی‌واتر» و «دیلیم» از جمله شرکت‌های بسیار خوب و خوشنام در حوزه اجرای پروژه‌های آب و فاضلاب هستند و ما امیدواریم که بتوانیم با اجرایی کردن این قراردادها زمینه انتقال تجربیات فنی و آموزشی میان دو کشور در این حوزه را فراهم آوریم.

وی تصریح کرد: شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور اصرار دارد شرکت‌های خصوصی مجرب حوزه آب و فاضلاب کشور نیز در اجرای این پروژه‌ها حضور داشته باشند بلکه به این وسیله بتوان بهتر شاهد انتقال تکنولوژی شرکت‌های مجرب کره ای به داخل بود.

وی با اشاره به زمان‌بندی اجرای این قراردادها گفت: امیدواریم تا پایان سال جاری میلادی بتوانیم با شرکت‌های کره‌ای وارد فاز اجرایی قراردادها شویم.

 

کد خبر : ۳۹۸۳۵۶