خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل اتحادیه تعاونی مصرف فرهنگیان به ایلنا خبر داد:

امکان خرید اینترنتی دارندگان کارت‌های اعتباری کالای ایرانی فراهم شد

مدیرعامل اتحادیه تعاونی مصرف فرهنگیان در رابطه با اجرای طرح خرید کالای ایرانی در فروشگاه‌های این مجموعه اظهار داشت: در واقع این طرح از 2 سال پیش آغاز شده بود و جزو 3 طرح اصلی دولت در حوزه اقتصادی دولت بود.

جلیلیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: با وجود دستور اجرایی شدن این طرح در سال 93 به دلیل برخی از ناهماهنگی ها اجرای آن به تاخیر افتاد اما سرانجام در آذر ماه سال 94 با پیگیری تولید کنندگان مقرر شد، طرح توسط آموزش و پرورش،سازمان تامین اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشور اجرایی شود.

وی به طرح اولیه خرید کالای ایرانی اشاره کرد و گفت: در ابتدا قرار بود این طرح با سود 12 درصد و بازپرداخت 12 ماهه اجرا شود اما با وجود اینکه برخی از تولید کنندگان داخلی با همین شرایط با بازپراخت 24 ماهه کالای خود را عرضه می کردند از آن استقبال نشد.

جلیلیان تصریح کرد: سرانجام با انجام اصلاحاتی و با در نظر گرفتن وضعیت خانواده های مشمول این طرح تصمیم بر آن شد که با سود 12 درصد و بازپرداخت 24 ماهه این کالاها به فروش برسد و بانک ملی نیز مجری این طرح شد.

مدیرعامل اتحادیه مصرف فرهنگیان افزود: با هماهنگی آموزش و پرورش و بانک ملی 80 هزار نفر از پرسنل این وزارتخانه حائز شرایط اعلام شدند و برای آنها کارت اعتباری به ارزش یک‌ تا شش میلیون تومان صادر شد.

وی ادامه داد:دارندگان این کارت علاوه بر اینکه می توانند با مراجعه حضوری به فروشگاه های این تعاونی نسبت به خرید کالای ایرانی اقدام کنند می توانند از طریق سایت www.etma.ir نسبت به خرید اینترنتی بیش از 30 برند از کالاهای ایرانی اقدام کنند.

جلیلیان ادامه داد:در این خرید اینترنتی علاوه بر فرهنگیان سایر اقشار جامعه می توانند از این امکان استفاده کنند و با توجه به قرارداد همکاری که با پست بانک داریم ظرف یک هفته کالای خود را سالم درب منزل تحویل بگیرند.

مدیرعامل اتحادیه تعاونی مصرف فرهنگیان در پایان اظهارداشت:با توجه به اینکه مدت زمان اعتبار این کارت ها تا پایان مرداد ماه است و امکان دارد که این اعتبار تامین نشود لذا به دنبال اطلاع رسانی برای افرادی هستیم که به دنبال تهیه جهیزیه و نو کردن لوازم خانگی خود هستند در این راستا نمایشگاه جهیزیه و پیوند ایرانی که قرار است در عید فطر در خیابان حجاب انجام شود علاوه بر دارندگان این کارت سایر اقشار جامعه که دارای کالا کارت،اطلس کارت،حکمت کارت و سایر کارت های اعتباری هستند می توانند از این نمایشگاه خرید کنند.

شایان ذکر است که شرکت توسعه سرمایه پیشگامان پویا، متولی ارائه خدمات اعتباری بانک ملی، تا کنون بیش از 73 هزار کارت اعتباری خرید کالای ایرانی را صادر کرده است.

کد خبر : ۳۸۶۳۷۹