خبرگزاری کار ایران

پرواز مستقیم تهران- بانکوک برقرار شد

نادا بوراناسیری، مدیر اجرایی ایرآسیا ایکس تایلند شب گذشته در مراسم آغاز پرواز مستقیم بانکوک – تهران از فروش بیش از 3 هزار بلیط با مقصد تهران به گردشگران تایلندی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، نادا بورانسیری با اشاره به دایر بودن سه پرواز در هفته بین بانکوک – تهران، گفت: اولین پرواز به مقصد تهران امشب در فرودگاه امام خمینی به زمین نشست و این آغازی است برای حضور بلند مدت و همکاری تنگاتنگ با شرکای ایرانی در حوزه حمل و نقل هوایی.

وی برقراری پرواز مستقیم را رویدادی مهم برای دوکشور دانست و با تاکید بر این که امروز برای ایراسیاتایلند روز بسیار مهمی است، تصریح کرد: نتیجه یکسال تحقیقات در نهایت به حضور بلند مدت در آسمان ایران ختم شد و افتخار ما سرویس دادن به مسافران ایرانی خواهد بود.

نادا با بیان این مطلب که تا پایان سال جاری میلادی بیش از 3 هزار بلیط به مقصد تهران فروخته ایم، افزود: برای مسافران ایرانی عازم تایلند نیز این امکان وجود دارد تا با پروازهای امن و با قیمت مناسب به دیگر شهرهای تایلند سفر کنند.

مدیراجرایی ایراسیا تایلند گفت: درحال حاضر 3 پرواز در هفته به مقصد تهران برقرار است و در آینده ای نزدیک تعداد پروازهای ما به 10 پرواز در هفته خواهد رسید.

نادا حضور در ایران را نتیجه مطالعات هوشمندانه اعلام کرد و افزود: حضور در بازار ایران کمترین تاثیر از مناسبات سیاسی بین المللی را خواهد گرفت و ما در برابر ناملایمات احتمالی هم ایستادگی و پافشاری خواهیم کرد.

به گفته وی، ایراسیاتایلند هفت سال پیاپی جایزه "اسکای ترکس" که به ایرلاین‌های با قیمت مناسب با  خدمات بالا ارایه می شود را دریافت کرده است.

کد خبر : ۳۸۴۳۳۵