خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت حمل و نقل رجا در گفت‌وگو با ایلنا:

شرکت رجا آماده حمل و نقل سربازان در سراسر کشور است

به عنوان مدیر شرکت حمل و نقل رجا اعلام آمادگی می‌کنم که با همکاری ستاد نیروهای مسلح، وزارت دفاع و نهادهای مسئول می‌توانیم هر قدر از این جابجایی‌ها را توسط قطار انجام دهیم.

به دنبال حادثه تلخی که ساعت  ۲۰: ۱  بامداد روز چهارشنبه (۲ تیرماه) در محور سیرجان - نی‌ریز رخ داد و در طی آن ۱۹ سرباز جان خود را از دست دادند، حسن موسوی‌نژاد (مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا؛‌ از آمادگی این شرکت برای انجام کلیه جابجایی‌های مرتبط با نظام وظیفه خبر داد.

مدیرعامل شرکت حمل و نقل رجا با تسلیت جان باختن تعدادی از سربازان کشور گفت: هرگاه حادثه‌ای در جاده‌های کشور رخ می‌دهد و جان تعدادی از هموطنانمان به خطر می‌افتد؛ متاثر می‌شویم و تاسف می‌خوریم از اینکه چرا فرزندان این کشور اینگونه بی‌دلیل جان خود را از دست می‌دهند. از دیروز که خبر این حادثه را شنیدم بر این نظر شدم که بسیاری از جابجایی‌ها می‌تواند با کمک حمل و نقل ریلی و توسط شرکت رجا انجام شوم تا هم خطرات آن کاهش یابد و هم آسایش جوانان کشورمان که به مناطق مورنظر خود برای طی دوران خدمت اعزام می‌شوند؛ فراهم شود.

موسوی‌نژاد از آمادگی شرکت رجا برای انجام تمامی جابجایی‌های مرتبط با ستاد نیروهای مسلح توسط این شرکت خبر داد و گفت: به عنوان مدیر شرکت حمل و نقل رجا اعلام آمادگی می‌کنم که با همکاری ستاد نیروهای مسلح، وزارت دفاع و نهادهای مسئول می‌توانیم هر قدر از این جابجایی‌ها را توسط قطار انجام دهیم.

وی از آغاز رایزنی‌های مرتبط با این تصمیم از روز شنبه (۵ تیرماه) خبر داد.

کد خبر : ۳۸۳۸۳۹