خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل کرمان موتور:

ایکس60 اتوماتیک همزمان با عید سعید فطر عرضه می شود

asdasd
کد خبر : ۳۸۲۲۲۶

مدیرعامل کرمان موتور از آغاز تولید نمونه های اولیه ایکس60 با گیربکس سی.وی.تی در این شرکت خودروسازی خبر داد.

به گزارش ایلنا؛محمدرضا میرعلینقی، با اعلام این خبر گفت: با تولید موفقیت آمیز نمونه های اولیه ایکس60 اتومات در کرمان موتور و آماده سازی خطوط برای تولید انبوه این خودرو شاسی بلند، همزمان با عید سعید فطر شاهد فروش اولیه ایکس60 با گیربکس CVT خواهیم بود.

به گفته وی، در این خودرو به دلیل ساختار متفاوت گیربکس های سی.وی.تی، حرکت و شتاب ‌گیری خودرو به صورت پیوسته انجام می‌شود.

مدیرعامل کرمان موتور اعلام قیمت این خودرو را به زمان فروش اولیه آن موکول و اظهار امیدواری کرد که ایکس60 اتوماتیک با یک قیمت گذاری مناسب به بازار داخلی عرضه شود.

وی در ادامه مهم ترین مزیت خودروهای چینی را قیمت مناسب، طراحی به روز و کیفیت قابل قبول دانست و افزود: طی سالیان گذشته خودروسازان چینی سرمایه گذاری های قابل توجه ای در ایران کرده اند و در حال حاضر در سایر بازارهای دنیا مانند روسیه، آمریکای جنوبی و خود چین نیز که محصولات اروپایی و ژاپنی با قیمت مناسب وجود دارند، در حال فعالیت هستند.

مهندس میرعلینقی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به قوانین کشور باید در نظر داشت که شاید ارزان ترین محصولات اروپایی و ژاپنی فاصله قیمتی زیادی با محصولات چینی تولیدی در داخل کشور خواهند داشت و سیاست مجموعه کرمان موتور نیز افزایش کیفیت محصولات تولیدی خود و همچنین گسترش و ارتقاء شبکه خدمات پس از فروش به این محصولات در راستای افزایش رضایت مندی مشتریان خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز