خبرگزاری کار ایران

با حکم رحمانی فضلی؛

دین پرست سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور شد

وزیر کشور طی حکمی، بابک دین پرست را با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، رحمانی فضلی وزیر کشور در حکم خود برای بابک دین پرست قائم مقام وزیر در امور بین الملل و رئیس مرکز اطلاع رسانی آورده است:

با عنایت به مراتب تعهد، درایت و تجارب موثر به موجب این حکم جنابعالی را با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای منصوب می‌نمایم.

تحقق سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی،‌ توسعه همه جانبه و متوازن،‌ شناخت و به منصه ظهور رسانیدن همه استعدادها و ظرفیت‌های مناطق، جذب سرمایه‌ها، تسهیل و فراهم نمودن بستر و زمینه سرمایه گذاری، برنامه ریزی برای حمایت از تولید و رفع موانع آن و بهبود فضای کسب و کار، با هماهنگی مناسب در حوزه های اقتصادی و استانداری ها از جمله اموری است که انتظار دارد به عنوان رویکرد اصلی وزارت کشور با جدیت هرچه تمام تر در جهت اجرایی شدن آن تلاش و کوشش نمائید.

رحمانی فضلی در این حکم آورده است: توفیق روز افزونتان را در پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاست ها و برنامه های دولت تدبیرو امید از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.

کد خبر : ۳۷۵۸۴۹