خبرگزاری کار ایران

در گفت‌و‌گو با ایلنا مطرح شد؛

پلمب وزارت صنعت کذب است

asdasd
کد خبر : ۳۶۸۵۰۴

گودرزی گفت : پلمب با مجوز مراجع قضائی است و روند قانونی خاصی دارد در صورتی که جلوی درب ساختمان شهید کلانتری دو عدد نیوجرسی(بلوک سیمانی)گذاشته شده بود .

مدیر کل روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت در گفت‌وگو با ایلنا در مورد اتفاقات صبح امروز و خبرهایی مبنی بر پلمب ساختمان شهید کلانتری اظهار داشت: اینکه برخی از رسانه‌ها مدعی شدند که این ساختمان به وسیله شهرداری پلمب شده صحت ندارد، مطابق قانون پلمب با مجوز مراجع قضائی صورت می‌گیرد و فرآیند آن کاملا متفاوت است پس پلمبی صورت نگرفته که کسی بخواهد آن را بشکند.

محمد علی گودرزی ادامه داد: در ساعت ۲ بامداد دو عدد نیوجرسی (بلوک سیمانی) جلوی درب ساختمان شهید کلانتری گذاشته شد که صبح امروز این بلوک‌ها کنار گذاشته شد و اکنون رفت و آمد به این ساختمان در حالت عادی قرار دارد.

وی افزود: شهرداری تهران از لحاظ قانونی یک سری ملاحظاتی دارد که آن‌ها را می‌بایست اجرا کند به هر حال اکنون مدیران وزارتخانه با شهرداری در جلسه هستند تا مستندات خود را ارائه دهند و فکر می‌کنم ظرف ساعات آینده مشکل حل شود.

گودرزی در مورد بدهی‌های این وزاتخانه به شهرداری گفت: من اطلاع دقیقی از میزان بدهی وزارتخانه به شهرداری ندارم اما اعدادی که اعلام شده واقعی نیست و در حد حدس و گمان است.

مشاور وزیر صنعت در پایان با اشاره به حضور هیئت‌های خارجی اظهار داشت: هفته گذشته هیئت کره‌ای در تهران بود و تفاهم نامه‌های خوبی همچون بسته حمایتی ۲۵ میلیارد دلاری، قرارداد با هندی‌ها و سایر موارد در بخش اقتصاد کشور صورت گرفت اما متاسفانه برخی از رسانه‌های به جای خبر رسانی و گزارش در این مورد شروع به حاشیه سازی برای گذاشته شدن دو عدد بلوک سیمانی جلوی درب یکی از ساختمان‌های وزارتخانه کرده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز