خبرگزاری کار ایران

بازدید وزیر نیرو از مناطق سیل‌زده خوزستان

asdasd
کد خبر : ۳۶۱۸۲۲

وزیر نیرو امروز از یک روستا و یک پل سیل‌زده در خوزستان دیدن کرد.

به گزارش ایلنا، حمید چیت‌چیان امروز از روستای آلبوحمدان از توابع بخش‌مرکزی شهرستان‌شوش بازدید کرد.

وی در این دیدار از نزدیک در جریان مشکلات و خسارت وارده به اهالی این روستا قرار گرفت. تعدادی از اهالی روستای آلبوحمدان نیز که در جریان سیلاب دچار خسارت شده‌اند به صورت چهره به چهره با وزیر نیرو گفت‌وگو کرده و مشکلات خود را با وی در میان گذاشتند.

روستای آلبوحمدان در پایین دست رودخانه دز در شهرستان شوش در جریان طغیان رودخانه دز دچار آبگرفتگی شد و بسیاری از خانه های اهالی این روستا را آب گرفت. اهالی این روستا با تلاش ستاد حوادث فرمانداری شهرستان شوش روز پنجشنبه به محل های امن منتقل شدند.

وزیر نیرو همچنین امروز  از پل حمیدآباد در کیلومتر 10 جاده دزفول - شوش که به دلیل طغیان رودخانه دز روی خودروها بسته شده بود، دیدن کرد. با کاهش دبی رودخانه دز پل حمیدآباد از روز جمعه روی خودروها بازگشایی شد.

وزیر نیرو عصر پنجشنبه به منظور بررسی سدهای خوزستان و نیز طغیان رودخانه دز وارد استان خوزستان شد و در سد دز حضور یافت.

در پی افزایش کم‌سابقه دبی دریاچه سد دز با 8 هزار متر مکعب بر ثانیه ناشی از بارندگی‌های شدید در بالادست این سد، دبی خروجی این سد به 4500 متر مکعب بر ثانیه افزایش یافت.

افزایش دبی آب رودخانه دز موجب طغیات این رودخانه و آب‌گرفتگی تعدادی از روستاهای پایین دست در شهرهای دزفول و شوش شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز