خبرگزاری کار ایران

با حضور وزیر اقتصاد؛

کارخانه فولادسازی بردسیر به بهره برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۳۶۱۵۹۲

کارخانه فولادسازی بردسیر طی مراسمی با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی، استاندار کرمان و دیگر مسئولان مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش ایلنا و به نقل از  شبکه اخبار اقتصادی و دارایی (شادا ) در این کارخانه، فولاد به روش قوس الکتریکی و به میزان سالانه ۴۴۰ هزار تن شمش فولادی تولید می شود و با توان و تخصص کاملاً بومی راه اندازی شده است. عملیات اجرایی کارخانه فولادسازی بردسیر بهار 89 آغاز شد و اکنون با ظرفیت تولید 440 هزار تن شمش فولادی در سال فعالیت می کند.

این کارخانه سال 1394 نخستین شمش فولادی را با روش قوس الکتریکی در کرمان تولید کرده بود. تاکنون دو هزار و 800 میلیارد ریال در این کارخانه سرمایه گذاری و چهار هزار و 900 میلیارد ریال نیز در کل مجتمع فولاد بردسیر طی سه سال گذشته هزینه شده است.

شمش فولادی کارخانه فولادسازی بردسیر برای مصرف در کارخانه های نورد میل گرد و تیرآهن تولید می شود.

سیرجان در مجاورت بردسیر نیز از معادن غنی سنگ آهن برخوردار بوده و مجتمع بزرگ صنعتی و معدنی گل گهر در این شهرستان فعال است.

طیب نیا در سفر یک روزه خود به استان کرمان، در جلسات ستاد راهبردی اقتصاد مقاومتی و شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان کرمان شرکت خواهد کرد.

همچنین شرکت در جلسه با اصناف، جلسه شورای هماهنگی مدیران واحدهای تابعه وزرات اقتصاد، جلسه با کارکنان واحدهای تابعه وزارت اقتصاد و همایش بانک ملت از دیگر برنامه های وی در سفر به کرمان است.

وزیر اقتصاد را در این سفر، علاوه بر هیئت اقتصادی برای حل مشکلات بیمه ای، بانکی و مالیاتی بنگاه های اقتصادی، نمایندگان استان کرمان نیز همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز