خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل صنایع ملی پتروشیمی:

وضعیت تولید محصولات‌پلیمری تا پایان برنامه‌ششم به 12 میلیون تن می‌رسد/تولید یک میلیون و دویست هزار تن محصول پتروشیمی در سال‌جاری

asdasd
کد خبر : ۳۶۱۴۳۰

مدیرعامل شرکت صنایع ملی پتروشیمی گفت: وضعیت تولید محصولات‌ پلیمری تا پایان برنامه‌ ششم به 12 میلیون تن می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مرضیه شاه‌دایی در مراسم افتتاحیه دهمین نمایشگاه ایران‌پلاست با بیان اینکه این نمایشگاه معتبرترین نمایشگاه سطح منطقه‌ای است، گفت: همزمانی این نمایشگاه با اجرایی‌شدن برجام در شروع سال‌جدید و نامگذاری امسال با عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل را به فال‌نیک می‌گیریم.

وی ضمن ابراز قدردانی از حمایت وزرای نفت و صنعت از پتروشیمی ابراز امیداوری کرد با حمایت وزرا نمایشگاه ایران‌پلاست هر سال در مهرماه برگزار شود.

شاه‌دایی تصریح کرد: در دهمین نمایشگاه ایران‌پلاست 400 شرکت داخلی و 500 شرکت خارجی از 25 کشور جهان در  فضایی به وسعت 25 هزار مترمربع حضور دارند که 17 هزار مترمربع متعلق به شرکت‌های داخلی و 8 هزار متر مربع به شرکت‌های خارجی از 13 کشور اروپایی 10 کشور آسیایی و 2 کشور از اروپا و اقیانوسیه اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده بالغ بر 200 هیات تجاری تخصصی صنعت پلاستیک از 18 کشور نیز از این نمایشگاه بازدید خواهند کرد.

شاه‌دایی گفت: هم اکنون ظرفیت تولید پلیمری کشور بالغ بر 4/7 میلیون تن در سال است که با راه‌اندازی طرح‌های در دست اجرا این ظرفیت‌ها پایان برنامه‌ششم به 12 میلیون تن افزایش خواهد یافت.

وی همچنین از به مدار تولید آمدن 3 واحد پلی‌اتیلن پتروشیمی کردستان، لرستان و مهاباد و دو واحد پلی‌استایلن در عسلویه مجموعا با ظرفیت یک میلیون و دویست هزار تن در سال‌جاری خبر داد.

مدیرعامل شرکت صنایع ملی پتروشیمی تاکید کرد: ما معتقدیم صنایع پلیمری کشور باید ارتباطات راهبردی و بلندمدتی را با بازارهای موجود کشور همچون صنعت خودرو، صنایع بسته‌بندی مواد غذایی و کشاورزی ایجاد کنند و بازارهای هدف جدید به ویژه کشورهای همسایه را مد نظر قرار دهند.

وی ادامه داد: ان پی سی تلاش دارد تا بهره‌گیری از تجارب مدیریتی و بدنه کارشناسی خود در جهت توسعه این صنعت گام های موثری بردارد .

مدیرعامل شرکت صنایع ملی پتروشیمی در پایان خاطرنشان کرد: شرکت صنایع ملی پتروشیمی به منظور توسعه صنایع تکمیلی تولید خوراک روی صنایع پایین دستی انتقال دانش‌فنی و به روزرسانی تکنولوژی‌های مورد نیاز را با برنامه‌ریزی با طرح‌های جدید صنعت مذاکرات در حضور عرصه‌های بین‌المللی در دستور کار قرار داده که امیدواریم با بهبود روابط بین‌الملل در این امر موفق باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز