خبرگزاری کار ایران

بارش‌های رگباری 11 استان کشور را در برمی‌گیرد

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: براساس تحلیل داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی فردا (جمعه) بارش های رگباری دامنه های جنوبی البرز، سواحل دریای خزر، برخی مناطق شرق و شمال شرق کشور را در برمی گیرد و در 11 استان شدت زیادی خواهد یافت.

به گزارش ایلنا، مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی اعلام کرد : این سامانه بارشی از بعداز ظهر امروز پنجشنبه وارد کشور می شود و از فردا با افزایش ابر، وزش باد، رگبار پراکنده گاهی با رعد وبرق طی دو روز آینده در برخی مناطق نیمه شرقی کشور خواهد شد.

براساس گزارش روابط عمومی سازمان هواشناسی ،احد وظیفه افزود: سامانه مذکور در برخی مناطق غرب، جنوب غرب و دامنه های البرز غربی موجب رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

وی با اشاره به تقویت فعالیت این سامانه در نیمه غربی کشور تصریح کرد: گستره بارش های رگباری در این روز دامنه های جنوبی البرز، سواحل دریای خزر، برخی مناطق شرق و شمال شرق کشور را نیز فرا می گیرد.

وظیفه افزود: شدت بارش در این روز در شمال زنجان، غرب آذربایجان غربی، دامنه های البرز در استان های تهران و البرز، شرق لرستان، شمال و غرب خوزستان، غرب اصفهان، چهارمحال و بختیاری، جنوب فارس، غرب هرمزگان و برخی مناطق خراسان رضوی رخ می دهد.

 

کد خبر : ۳۵۹۵۶۱