خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان بازرسی در جمع خبرنگاران:

۱۳ ایراد قراردادهای نفتی به روسای قوا منتقل شد/ آخرین وضعیت بازرسی از شرکت سایپا

رییس سازمان بازرسی درباره آخرین وضعیت پرونده دکل‌های نفتی بیان کرد: پرونده به دادسرا ارسال شده و دادسرا در حال رسیدگی به این مسئله است

به گزارش خبرنگار ایلنا، ناصر سراج در حاشیه مراسم تودیع و معارفه دادستان کل کشور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در رابطه با آخرین وضعیت بررسی قراردادهای نفتی گفت: ایرادهایی از نظر ما وجود داشت که به روسای سه قوه منتقل شد و همانطور که آقای زنگنه گفتند دراین رابطه ما جلساتی را برگزار کردیم و ایرادهایی که گرفته شده بود، به وزارت نفت اعلام کردیم که خوشبختانه وزارت نفت تمکین کرد و قرار شد پیشنهادهای ما را در قرارداد‌ها بگنجانند و قرارداد‌ها اصلاح شود و بعید می‌دانم مشکلی پیش بیاید.

او درباره تعداد ایرادهای سازمان بازرسی به این قراردادها هم اظهار داشت: ایرادات ۱۲، ۱۳ مورد بود.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در خصوص آخرین وضعیت بازرسی از شرکت سایپا هم تصریح کرد: ما در حال اقدام هستیم و پرونده هنوز تکمیل نشده است. موضوع بیشتر در رابطه با ثبت‌نام‌ها بود که پول مردم در هنگام ثبت‌نام دریافت می‌شد، ولی طرف مقابل تعهداتش را ایفا نمی‌کرد. قبل از عید بیش از ۹ هزار ثبت‌نام صورت گرفت که خوشبختانه حدود ۹ هزار مورد از آن ثبت‌نام‌ها تحویل داده شده است و تعداد کمی از آن‌ها باقی مانده که ان‌شاءالله پیگیری می‌شود.

سراج درباره آخرین بررسی وضعیت فساد در فوتبال هم خاطرنشان کرد: گروه‌های بازرسی در وزارت ورزش مستقر هستند، البته ما نمی‌توانیم در قسمت‌های خصوصی ورود کنیم و فقط می‌توانیم تیم‌های دولتی را مورد بازرسی و بررسی قرار دهیم.

او درباره آخرین وضعیت پرونده دکل‌های نفتی هم بیان کرد: پرونده به دادسرا ارسال شده و دادسرا در حال رسیدگی به این مسئله است

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در پاسخ به این سوال که آیا سازمان بازرسی در فروش اموال بابک زنجانی نظارت می‌کند؟ یادآور شد: این موضوع با دادستانی است. براساس گزارش ما پرونده تکمیل شده و وزارت نفت و دادستانی با هم ارتباط خوبی دارند و اموال را قیمت‌گذاری می‌کنند.

 

کد خبر : ۳۵۹۰۶۴