خبرگزاری کار ایران

خدمات‌رسانی بانک شهر در استان های شمالی با تمام ظرفیت تا پایان تعطیلات

رییس سرپرستی منطقه ۷ بانک شهر، گفت: عملیات پولرسانی به تمامی دستگاه های خودپرداز و پیشخوان های شهرنت این بانک در سطح استان های شمالی و قزوین انجام شده و تا پایان تعطیلات ادامه خواهد یافت.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، سعید نوری رییس سرپرستی منطقه۷ بانک، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن سال نو، تاکید کرد:در حال حاضر تمام دستگاه های خودپرداز(ATM) بانک شهر و همچنین پیشخوان های شهرنت این بانک به نحو مطلوب در حال ارایه خدمات هستند.

وی افزود: همزمان با آغاز سال نو، تعداد همکاران کشیک بانک شهر در استان های تحت سرپرستی منطقه۷ قزوین افزایش یافتند، به طوری که بیش از سه چهارم کارکنان این سرپرستی در محل کار حضور و پشتیبانی از شعب کشیک و پیشخوان های شهرنت را بر عهده داشتند.

نوری، خاطرنشان کرد: در روزهای اول و دوم فروردین، طی دو مرحله، ۲۲میلیارد ریال به دستگاه های خودپرداز و پیشخوان های شهرنت استان گیلان، از سوی خزانه بانک شهر پولرسانی شد و هم اکنون، هیچ مشکلی در سطح این استان وجود ندارد.

رییس سرپرستی منطقه ۷  تصریح کرد: از ابتدای سال جاری فرمایشات مقام معظم رهبری با مدیریت مدیرعامل و تلاش مجموعه بانک، به منظور تحقق شعار سال مبنی بر اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل به مرحله اجرا در آمده است.

نوری با اشاره به کثرت مسافران در ایام تعطیل در سطح استان های شمالی کشور، گفت: با توجه به این موضوع، رصد لحظه به لحظه تمامی بخش های بانک شهر در این سرپرستی انجام می شود و این سرپرستی تا پانزدهم فروردین برای انجام همه خدمات بانکی به مراجعه کنندگان، آمادگی کامل را دارد.

به گفته وی، در سطح استان قزوین و شهرهای اطراف نیز، خدمات رسانی به مشتریان با تمام ظرفیت به صورت ۲۴ ساعته صورت می گیرد.

 

کد خبر : ۳۵۶۸۸۹