خبرگزاری کار ایران

فرود دومین ایرباس ناوگان هواپیمایی کیش

asdasd
کد خبر : ۳۵۶۷۱۵

دومین فروند هواپیمای ایرباس متعلق به شرکت هواپیمایی کیش در دومین روز از سال نو در جزیره به زمین نشست.

به گزارش ایلنا به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، با پیگیریهای مستمر و در راستای تحقق وعده های دکتر مونسان در توسعه ناوگان هواپیمایی کیش، دومین فروند هواپیمای ایرباس ٣٢٠ ساعت 23 دوشنبه 2 فروردین در فرودگاه جزیره کیش به زمین نشست.

این هواپیما با ظرفیت پذیرش 180 مسافر متعلق به شرکت هواپیمایی کیش بوده و گامی دیگر در جهت افزایش کیفیت خدمات رسانی به گردشگران این جزیره مرجانی است .

گفتنی است نخستین فروند هواپیمای ایرباس هواپیمایی کیش نیز ساعت ٥:٤٥ چهارشنبه ٢٦ اسفند وارد جزیره کیش شده بود.

نوسازی ناوگان هواپیمایی کیش به عنوان یکی از اولویت های گردشگری نخستین منطقه آزاد کشور از دو سال پیش مد نظر بوده که با تلاش های دولت تدبیر و امید در رفع تحریم ها و بهبود شرایط تبادلات اقتصادی کشور در فضای بین المللی، سازمان منطقه آزاد کیش موفق به اجرای این طرح و آغاز بهسازی ناوگان هوایی کیش شد.

لازم به ذکر است شرکت هواپیمایی کیش متعلق به سازمان منطقه آزاد کیش بوده و بنابر سیاست های این سازمان در توسعه گردشگری، در حال حاضر بیشتر خطوط پروازی این شرکت در مسیر شهرهای مختلف کشور به جزیره کیش و بالعکس به گردشگران خدمات می دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز