خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر نفت عنوان کرد:

صنعت پتروشیمی هسته کلیدی توسعه اقتصاد کشور است

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی گفت: صنعت پتروشیمی یک زنجیره ارزش کامل را در خود پوشش می‌دهد که برای حرکت رو به جلو نیازمند تلاش تمامی نیروهای این شرکت است.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ مرضیه شاهدایی معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی در جشنواره تعالی صنعت پتروشیمی با اشاره به اینکه دوران پرفراز و نشیب جهان امروز که تحولات و بحران‌های نوظهور در ابعاد مختلف آن همگان را غافلگیر می‌کنند گفت: ایران باتوجه به شرایط ویژه در مسیری گام برمی‌دارد که اصل پیشرفت و توسعه پایدار اولویت برنامه‌ها و سیاست‌های کلان است.

او با اشاره به اینکه در صنعت توسعه و افق چشم‌انداز ۱۴۰۴ به اصل پیشرفت تاکید شده اظهار داشت: دستیابی به اهداف متعالی و توسعه با همکاری سرمایه‌های انسانی متخصص استفاده از علوم جدید، زیرساخت‌های مدیریتی امکان‌پذیر خواهد بود.

شاهدایی تصریح کرد: رفع تحریم‌ها و روند خصوصی‌سازی در کشور تغییر فضای کسب و کار در داخل و خارج از کشور، شکل‌گیری شبکه‌های کاری ملی، منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای، بحران‌های مالی در ابعاد ملی و جهانی عرصه رقابت را به گونه‌ای رقم می‌زند که فصل نوینی برای سازمان‌ها و صنایع بروز می‌کند.

او یادآور شد: صنایع مهم و مادر در رشد اقتصادی کشور جایگاه ویژه‌ای دارند که باید در زمینه توسعه و پیشرفت پیشگام باشند و عالیتر از دیگر صنایع فعالیت کنند.

او با بیان اینکه صنعت پتروشیمی هسته کلیدی و راهبردی رشد و توسعه اقتصاد کشور است اظهار داشت: پتروشیمی قطب تاثیرگذار و مهم در توسعه پایدار کشور است که نیازمند به حرکت در مسیر تعالی است.

معاون وزیر نفت ادامه داد: شرکت ملی صنایع پتروشیمی به عنوان یکی از پیشگامان استقرار سیستم نوین مدیریت و استفاده از تجارب ارزنده برای تحول جدید این مسئله را مدنظر قرار داده است.

او ادامه داد: صنعت پتروشیمی یک زنجیره ارزش کامل را در خود پوشش می‌دهد که برای حرکت رو به جلو نیازمند تلاش تمامی نیروهای این شرکت است.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی خاطر نشان کرد: ‌ تفکر و سیاست NPC این است که همه باید با هم حرکت کرده و ارتقا یابیم بنابراین همه شرکت‌های زیرمجموعه باید متعالی باشند.

کد خبر : ۳۵۲۳۳۹