خبرگزاری کار ایران

رئیس اتحادیه بارفروشان خطاب به معاون وزیر دادگستری؛

درخواست اعاده حیثیت دارم/ تلویزیون آبروی ۵۰ ساله‌ام را به بازی گرفت

asdasd
کد خبر : ۳۵۲۱۷۸

رئیس اتحادیه رییس اتحادیه بارفروشان میدان مرکزی میوه و تره بار گفت: ۲۱کارتن نارگیل در غرفه اینجانب کشف شده که آن هم مجوز گمرکی دارد؛ اما متاسفانه قاضی تعزیرات فتوکپی مجوز را قبول نکرد که در ‌‌نهایت بطور غیرقانونی مبادرت به جریمه کرده است.

سید محسن محمودی-رئیس اتحادیه رییس اتحادیه بارفروشان میدان مرکزی میوه و تره بار-در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص اخبار هفته‌های اخیر در رابطه با واردات میوه‌های قاچاق و همچنین اخبار برخی رسانه‌ها مبنی بر نسبت دادن بخشی از میوه‌های کشف شده به اتحادیه بارفروشان بیان داشت: برخورد با میوه‌های قاچاق در میادین میوه و تره‌بار در حدود اختیارات ما نیست؛ اما نسبت دادن این کار به اتحادیه و جوسازی‌های چندروز برخی رسانه‌ها غیر اخلاقی است.

او افزود: برخی رسانه‌ها شایعه کشف میوه‌های قاچاق در غرفه عضوهای اتحادیه را مطرح می‌کنند؛ در حالی که اگر ماموران بازرسی در میادین میوه و تره‌بار با میوه‌هایی روبرو شوند که قاچاق بودن آن روشن نباشد یا صاحب میوه، قاچاق بودن آن‌ها را تکذیب کند، اتحادیه بارفروشان به موضوع ورود می‌کند و داخلی یا خارجی بودن میوه را تشخیص می‌دهد؛ این امرنشاندهنده ناراضی بودن اتحادیه از توزیع این محصولات در میادین است.

محمودی در ادامه گفت: خبر کشف میوه‌های قاچاق در غرفه اینجانب جوسازی و کذب بود و توسط برخی رسانه‌ها صورت گرفته است.بنابراین پیرو مستندات در عکس‌های صادره منتشر شده برخی رسانه‌ها کالاهای قاچاق متعلق به غرفه افراد دیگر بوده است که نامی از صاحبان آن غرفه برده نشده است و ریاست اتحادیه در غرفه‌های مذکور دخالتی ندارد ولی مسئول تهیه این خبر طوری وانمود کرده که این کالاهای قاچاق از غرفه رئیس اتحادیه کشف شده و آیا به این شکل زشت و ناروا برخورد با آبروی ۵۰ ساله فردی که هدفش خدمت به جامعه است صحیح است؟

وی افزود: لازم به توضیح است که فقط ۲۱ کارتن نارگیل در غرفه اینجانب بوده که آن هم مجوز گمرکی دارد؛ اما متاسفانه قاضی تعزیرات فتوکپی مجوز را قبول نکرد.

محمودی ضمن درخواست از علیرضا جمشیدی-معاون وزیر دادگستری و ریاست اداره تعزیرات حکومتی- مبنی بر رسیدگی به این مساله تاکید کرد: تقاضا دارم جهت احقاق حق دستورات لازم را جهت مناظره تلویزیونی و پخش در شبکه‌هایی که این خبر را منتشر کرده‌اند، صادر فرمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز