خبرگزاری کار ایران

بهره برداری از 8 طرح صنعتی با منابع صندوق توسعه ملی در 11ماهه 94

براساس بررسی عملکرد 11 ماهه امسال صندوق توسعه ملی نشان می دهد که در این مدت هشت طرح صنعتی با عاملیت بانک صنعت ومعدن به بهره برداری رسیده است.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری بانک صنعت و معدن اعلام کرد: طرح های یاد شده از 41 میلیون یورو، سه میلیون و 500 هزار دلار و 78 میلیون درهم امارات منابع ارزی صندوق بهره مند شده و برای بیش از 540 نفر اشتغال ایجاد کرده اند.

بهره برداری از این طرح ها علاوه بر منابع ارزی، از 232 میلیارد ریال تسهیلات ریالی نیز استفاده شد و محل تامین 50 میلیارد ریال آن، منابع ریالی صندوق توسعه ملی و 182 میلیارد ریال نیز منابع داخلی بانک بود.

این طرح ها به پروژه های مرحله دوم فومن شیمی گستر در استان هرمزگان، نگین زره پارس در قزوین، صنایع تولیدی پلی استایرن انبساطی سهند در مازندران، کاشی پردیس آباده در فارس، لایه سبحان شرق در خراسان شمالی، آرمان پلیمر پردیس در اصفهان و طرح های صدرا الکترو مهبد و توسعه بین المللی راد صانع هیدج در قم تشکیل می دهند.

به گزارش ایلنا، بانک صنعت ومعدن در دو سال گذشته بیش از 10 میلیارد دلار گشایش اعتبار کرده که از این رقم 6 میلیارد دلار از خط اعتباری چین برای پروژه های بزرگی مانند قطار سریع السیر تهران- قم - اصفهان، هفت طرح فولاد استانی و پتروشیمی مسجد سلیمان صرف شد.

 

کد خبر : ۳۵۰۹۱۶