خبرگزاری کار ایران

رئیس اتحادیه بارفروشان میدان مرکزی میوه و تره بار:

دستگیری عاملان توزیع میوه های قاچاق صحت ندارد/ برخوردی در میدان مرکزی مشاهده نشده است

رئیس اتحادیه بارفروشان میدان مرکزی میوه و تره بارگفت: برخی ندانسته اخباری منتشر می کنند که بی پایه و اساس است؛ مثل عدم نیاز کشور به واردات نارنگی که درست نیست؛چراکه با توجه به ویژگی نارنگی تولید داخل این میوه تا شب عید دوام نمی آورد و به خاطر نیاز بازار است که مراکز فروش میوه محلی برای جولان قاچاقچیان شده است.

محسن محمودی-رئیس اتحادیه بارفروشان میدان مرکزی میوه و تره بار- در گفتگو با خبرنگار ایلنا در خصوص اخباری مبنی بر دستگیری عاملان توزیع میوه‌های قاچاق در میدان مرکزی تهران بیان داشت: طبق پیگیری‌هایی که انجام داده‌ایم در میدان مرکزی چنین اتفاقی مشاهده نشده است.

وی افزود: بعد از انتشار خبری مبنی بر دستگیری عاملان قاچاق میوه طبق بررسی‌هایی که از افراد حاضر در میادین انجام شد، هیچ کس این ادعا را تایید نکرده است؛ بنابراین مشخص نیست این خبر چرا منتشر شده است.

محمودی تاکید کرد: برخی ندانسته اخباری منتشر می‌کنند که بی‌پایه و اساس است؛ مثل عدم نیاز کشور به واردات نارنگی که درست نیست؛ چراکه با توجه به ویژگی نارنگی تولید داخل این میوه تا شب عید دوام نمی‌آورد و به خاطر نیاز بازار است که مراکز فروش میوه محلی برای جولان قاچاقچیان شده است؛ بنابراین بهتر نیست یکسری کمبود‌ها را در کشور قبول کرده و به فکر حل قانونی آن باشیم؟

رئیس اتحادیه بارفروشان میدان مرکزی میوه و تره بار در ادامه در خصوص انتخابات ۷ اسفند بیان داشت: باید افرادی وارد مجلس به عنوان نهادی قانونگذار شوند که رشد اقتصادی کشور را مدنظر قرار دهند؛ این افراد باید تامین مایحتاج مردم به وسیله خروج از وضعیت رکود اقتصادی با حفظ استقلال کشور را در نظر داشته باشند.

 

کد خبر : ۳۴۹۶۸۴