خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت نفت ایرانول خبر داد:

مذاکره با شرکت های بزرگ نفتی برای همکاری دو جانبه

مدیرعامل شرکت نفت ایرانول از مذاکره با شرکت های بزرگ نفتی برای همکاری دو جانبه خبر داد .

به گزارش ایلنا،  مهندس عیسی اسحاقی در مراسم جشن سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: با لغو تحریم های ظالمانه علیه کشورمان استقبال شرکت های بزرگ نفتی برای همکاری های دو جانبه افزایش یافته است و درصدد انتقال دانش فنی و تکنولو‍‍ژی شرکت های مطرح جهان هستیم تا بتوانیم براساس دانش روز دنیا کیفیت محصولات خود را ارتقا دهیم .

وی اظهار داشت: خوشبختانه در ماه های اخیر توانستیم توسط کارشناسان و متخصصین داخلی برای اولین بار در کشور روغن های پایه مصرفیN100 و N150 که در حد روغن های پایه گروه 2 است را تولید کنیم .

مهندس عیسی اسحاقی تصریح کرد :  برنامه های خوبی برای سال آینده داریم و با در اختیار گرفتن کارخانه حشره کش  پرکنی پس از 10 سال اختلاف و با  داشتن 18 هزار متر مربع انبار می توانیم در ذخیره محصولات نهایی که سود مناسبی را نصیب شرکت می کند، گام  برداریم.

وی تاکید کرد: در سال جاری ساخت 25 هزار مترمربع مخازن شروع شده که انشااله سال آینده به بهره برداری میرسد و ما می توانیم علاوه بر این که دیگر اجاره انبار نمی دهیم، در فصل های کاهش قیمت محصولات صادراتی، محصولات جانبی را در این مخازن ذخیره و در زمانهای مناسب صادر کنیم .

مهندس اسحاقی در ادامه از ترخیص چهار دستگاه فیلتر شرکت نفت ایرانول خبرداد و گفت: با نصب این فیلترها در سال آینده روغن موجود در اسلک وکس کاهش و موجب افزایش کیفیت اسلک وکس تولیدی میشود.

مهندس عیسی اسحاقی همچنین در مورد برنامه های آتی این شرکت گفت: درصدد هستیم تا پالایشگاه روغن سازی آبادان را به شرکتی مستقل تبدیل و با جذب سرمایه گذاری خارجی (49 درصد) و آوردن برندهای مطرح اروپایی ، این پالایشگاه هم مبادرت به تولید محصولات نهایی و عرضه به بازارهای داخلی و خارجی نماید و از خام فروشی جلوگیری نماییم که علاوه بر ایجاد اشتغال سود دهی مناسبی را نصیب ایرانول خواهد کرد.

 

 

کد خبر : ۳۴۶۵۶۵