خبرگزاری کار ایران

تحویل سری هجدهم ریل باس‌های تولید داخل به رجا

asdasd
کد خبر : ۳۴۵۳۶۲

مدیرعامل ایریکو از تحویل سری هجدهم ریل باس های تولید این شرکت به شرکت مسافری رجا خبرداد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل گروه توسعه ترابر ایرانیان ، مرتضی مقدمی با بیان اینکه هفدهمین مجموعه از ریل باس­‌های ایریکو پس از گذراندن تست­های استاتیک و تست آخرین مراحل فنی، تا پایان هفته جاری به شرکت رجا تحویل داده خواهد شد، گفت: از آغاز به کار مجدد خط تولید ریل باس در روزهای پایانی مرداد ماه سال جاری که پس از وقفه چهار ساله تولید ریل باس را از سرگرفتیم.

وی افزود: تاکنون، ۴ رام (۱۶ دستگاه واگن) از این نوع واگن­‌ها تولید شده که از این تعداد تاکنون ۲ رام به شبکه ریلی کشور پیوسته است و این سومین رام از این مجموعه است که از مرداد ماه  تحویل داده می­‌شود.

مدیرعامل ایریکو ضمن تشکر از همکاری راه­ آهن جمهوری اسلامی ایران و سهامداران این شرکت برای همکاری در راه‌­اندازی مجدد خط تولید ریل باس، تاکید کرد: سری هجدهم اتوبوس‌های ریلی این شرکت تا پایان سال جاری به شبکه ریلی کشور اضافه می­‌شود.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد: در صورت تامین منابع مالی مورد نیاز از طرف راه آهن جمهوری اسلامی ایران، برای سال آینده این شرکت آمادگی تحویل هر ماه یک رام قطار را دارد. اتوبوس­‌های ریلی از قابلیت­‌های بالایی در جابجایی مسافر در مسافت­‌های کوتاه برخوردارند و با توجه به رویکرد جدید دولت در گسترش شبکه­ قطارهای حومه­‌ای تولید آنها در داخل کشور از اهمیتی استراتژیک در حمل و نقل ریلی برخوردار است.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز