خبرگزاری کار ایران

رییس ستاد مبارزه با بازی‌های رایانه‌ای غیرمجاز خبر داد:

سهم چهار و نیم میلیونی بازی‌های رایانه‌ای مجاز در ده ماه

خسرو کرمیهن رییس ستاد مبارزه با بازی‌های رایانه‌ای غیرمجاز از نظارت بر الصاق چهار و نیم میلیون هولوگرام بر بازی‌های ویدئویی از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

کردمیهن-رییس ستاد مبارزه با بازی‌های رایانه‌ای غیرمجاز- در گفتگو با خبرنگار ایلنا بیان داشت: این کار با هدف رسیدن به آماری دقیق از بازار داخلی اجرایی شده است؛ برای اطلاع از اینکه اولا چه مقدار بازی در بازار توزیع شده و دوم این که کدام بازی‌ها مخاطب بیش‌تری دارد و هولوگرام بیش‌تری برای آن صادر می‌شود.

وی آمار دقیق الصاق هولوگرام را 4.483.525 قطعه برشمرد و افزود: این نشان می‌دهد که از ابتدای سال تاکنون حدود چهار و نیم میلیون بازی ویدئویی در سراسر کشور توزیع و پخش شده است.

رییس ستاد مبارزه با بازی‌های رایانه‌ای غیرمجاز به جمع‌آوری بازی‌های غیرمجاز در سراسر کشور نیز اشاره کرد و گفت: تاکنون 13 مرکز استان مورد بازرسی قرار گرفته‌اند و نزدیک به 241 هزار حلقه بازی غیرمجاز ضبط شده است.

گفتنی است که نظارت بر الصاق هولوگرام بر بازی‌های ویدئویی از برج هشت سال گذشته اجرایی شد و این درحالی است که پیش‌تر ناشران خود شخصا اقدام به الصاق می‌کردند که شفافیت را کاسته بود.

کد خبر : ۳۳۸۳۹۹