خبرگزاری کار ایران

عقب ماندگی ناشی از عدم حضور ایران در بازارهای جهانی جبران می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۳۴۴۲۴

رئیس انجمن علوم و صنایع غذایی ایران از تدوین راهکارهایی برای جبران عقب‌ماندگی ناشی از عدم حضور ایران در بازارهای جهانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، محمدحسین عزیزی با بیان اینکه راهکارهای متنوعی برای جبران عقب ماندگی ناشی از  عدم حضور ایران در بازارهای جهانی طی سالهای اخیر وجود دارد، گفت: متاسفانه تحریم سبب شده تا ایران نتواند پتانسیل ها و دستاوردهای خود در حوزه صنعت غذا را به خوبی دنیا معرفی کند.        

رئیس انجمن علوم و صنایع غذایی ایران افزود: بر این اساس فضای جدید ایجاد شده برای فعالیت تجار و بازرگانان ایرانی در دوران پسابرجام، ایجاب می‌کند تا استفاده از ظرفیت‌های اطلاع رسانی و تبلیغاتی روز جهان به کمک صنایع کشور بیاید و عاملی موثر برای جبران عقب‌ماندگی‌های ناشی از عدم حضور در بازارهای جهانی باشد.

وی تصریح کرد: انتشار کتاب و نرم‌افزار جامع دوزبانه صنعت غذای کشور، یکی از اهداف و فعالیت‌هایی است که می‌تواند در جهت معرفی پتانسیل‌های ایران در حوزه صنعت غذا موثر باشد و البته مهمتر از انتشار کتاب مذکور، بحث توزیع و اطلاع‌رسانی مناسب در این رابطه است.

به گفته عزیزی، مذاکراتی در شرف انجام است تا در صورت امکان کتاب یاد شده و به تبع آن صنایع غذایی کشور، از طریق شبکه‌های اطلاع‌رسانی معتبر بین‌المللی از جمله شبکه خبری یورونیوز به بازارهای هدف معرفی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز