خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش ایر در گفت و گو با ایلنا:

برنامه‌ای برای خرید هواپیمای روسی نداریم/ مذاکره با ایرباس و بویینگ برای نوسازی ناوگان

asdasd
کد خبر : ۳۳۴۲۸۹

مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش ایر با تاکید بر اینکه برنامه ای برای خرید هواپیماهای روسی نداریم،‌ گفت: مسافران می توانند بلیت های نوروزی کیش ایر را پیش خرید و رزرو کنند.

کاپیتان محمد علی سادات اخوی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه در حال مذاکره با شرکت‌های بویینگ و ایرباس برای نوسازی ناوگان ایرلاین کیش هستیم،‌ اظهار کرد: اخیرا در برخی از رسانه های اخباری مبنی بر خرید و ورود هواپیمای روسی توسط کیش ایر منتشر شده است که تاکید می کنم کیش ایر برنامه ای برای خرید هواپیماهای روسی از جمله توپولف ندارد.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه یکی از الزامات آزادسازی نرخ بلیت هواپیما، امکان رزرو بلیت است آیا کیش ایر به این موضوع ورود کرده است، گفت: طرح امکان رزرو و پیش فروش بلیت  در حال نهایی شدن است و کیش ایر این  امکان را برای مسافران به وجود می آورد که بتوانند بلیت های نوروزی کیش را با نرخ مصوب رزرو کنند.

مدیرعامل کیش ایر با تاکید بر اینکه هیچ یک از دفاتر خدمات مسافرتی و آژانس ها حق فروش بلیت های کیش ایر را با قیمت بالاتر از 222 هزار و 400 تومان را ندارد،‌ ادامه داد: بالاترین نرخ مصوب پرواز تهران- کیش 222 هزار و 400 تومان است که البته بنابر زمان پرواز این قیمت کاهش می یابد اما هیچ آژانسی اجازه ندارد بلیت تهران- کیش کیش ایر را بالاتر از این نرخ مصوب به فروش برساند.

سادات اخوی افزود: بنابر سیاست های جدید کیش ایر از این پس تنها به ژانس و دفاتر خدمات مسافرتی که بلیت این ایرلاین فروخته می شود که سبد سفر برای ارائه به مسافران داشته باشند و یک هتل را به کیش ایر برای چارتر کردن بسته سفر به کیش معرفی کنند. البته بخشی از صندلی های کیش ایر هم در سایت این ایرلاین در اختیار مسافران و اشخاص حقیقی گذاشته می شود.

وی درباره برنامه پروازی کیش ایر گفت: کیش ایر قصد توسعه مسیرهای پرواز از مبدا و به مبدا کیش را در مسیرهای داخلی و خارجی دارد و به تدریج مسیرهای پروازی خارج از جزیره کیش از برنامه این ایرلاین حذف می شود.   

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز